Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Emi var vi klar over ville komme
Er flere som må selge for å kunne være med på emisjonen.
Jeg tror vi vil se en liten oppgang når dette er over.
Biotek har vært grusomt på børs de siste månedene.
Jeg håper de snart får opp rekrutering og kan vise til bedre fremgang.
Jeg tror dessverre det er et stykke frem tid og at vi skal ligge lavt en stund til før vi reiser oss igjen.
Det er hardt og være tålmodig/langsiktig med investeringer når en får to, tre og fire trøkk på rekke og rad der det gjør vondest.
TTELTUC - Ting Tar Enda Lenger Tid U Covid

Om en ikke har solgt seg ut allerede tror jeg det er dumt å gjøre nå.
Det er på dager som dette en skal fylle opp - ta gevinst om 1-2-3 uker når kursen kanskje har steget 5-10% fra dagens pris?

1 Like

A hope in the hanging “snore” R.I.P Nils Arne Eggen! .-)

5 Likes

Kom det noe dato på rep emi?

Best pipe ever i august. De har visibiliget i screening som tar 4 MND. Så hele tiden ser Ledelsen screening potensialet. De kan justere guidingen ift screening og faktisk rekruttert. Vi som investorer har ikke denne innsikten…sånn sett tipper jeg g Skullerud har sett at det har stoppet opp den siste måneden ift omikron.

Hvor ille det er får vi svar på Q4. Det Værste var vel 3 pasienter i ett kvartal under Værste covid. Da tar det ett år å bli ferdig…

Men det kan da ikke være så ille selv om jeg forstår at kliniske studier ikke blir prioritert med ett så høyt sykefravær som er nå om dagen…

Which year?

AA er det store spøkelset etter min mening.

1 Like

Dette er nok bare et spill for at de store gutta skal få komme inn på sjarmøretappen, med lik/bedre inngang enn de som har bært risikoen de siste årene.
Økte idag igjen for å snitte noe ned, men salg av NANO aksjer kommer ikke på tale herfra.
Sitter til oppkjøp, eller slår jeg av lyset selv når sjappa er stengt.

11 Likes

Når EMI aksjene slippes løs i morgen og shorten dekker inn siste rest så tipper jeg på bedre inngang i morgen. Ellers enig og i samme båt som ditt ressonement!

1 Like

Etterhvert som Paradigme nå avsluttes, så avvikles forskjellige innrulleringssenter i mange land. Da går etterhvert de faste kostnadene ned. Emisjonspengene vil holde lenger enn mange tror.

1 Like

Er det ikke lockup?

Skullerud har tidligere svart ut pr. mail at man ikke kan regne med at det går ned. Se utklipp av mail lengre opp i tråden.

1 Like

Bra volum i dag om ikke annet :grimacing:

2 Likes

Enig …men spent på readout også! Kommer nok til og reduserer før den tid! Får jeg heller øke på AA eller partner!

Kjenner det er greit å ikke gå inn for å sjekke verdien på portefølgen min idag… -25% ned…grøss

1 Like

why would insiders sell their new shares? if they needed money, they could sell their old shares yesterday (+ on previous days) for 19 NOK.

Samme her, orker ikke å se det blodrøde beløpet og jeg som var i pluss :see_no_evil:.
Men men det viser hvor fort det kan snu :wink:

4 Likes

Det er avvist fra høyeste hold

2 Likes

Ser det er mange som ikke er fornøyd med størrelsen på beløpet som hentes inn og antall aksjer som utstedes som gjør at kursen ligger på 14 kroner.

Gitt børsklima som er nå, kan det være at de setter en mindre emisjon nå for å dra til på høsten på andre kurser? Kan jo være de sitter på god innsideinformasjon. Da er det heller ikke rart at ledelsen ikke går mer inn i denne fasen.

Kan det ære noe i det, eller er det bare naiv tanke jeg har?

Heldigvis har jeg vært avventende med min beholdning med både kjøp og salg i påvente av emisjon. Glad for det nå selv om den lille posten jeg har gjerne skulle vært solgt i går. Men det kan man aldri vite.

1 Like

Ser du selvmotsigelsen her?

3 Likes

Snur fort… jeg tok hintet og kjøpte litt mer til 14,55… Sky is the limit!

2 Likes