Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Om dette stemmer vil jo fremtiden vise.

110-160 kr aksjen er et bullscenario, men det kan jo like gjerne gå motsatt vei. Så derfor er jeg på ingen måte all in her nei :wink:

1 Like

Noen som vet hvor i løypa Copanlisib ligger? Får de fullført og godkjent fase 3 før vi har AA så er vel løpet kjørt…hvis jeg ikke husker feil??

Riktig, du husker feil.
Behørig omtalt på flere caller, men det er kanskje ikke så mange som stoler på noen av uttalelsene lengre, men det er blitt omtalt.

3 Likes

Ok…det har jeg ikke fått med meg. Så det spiller ingen rolle lenger! :+1:

Det enkle svaret er vel at det er ingen som vet dette med sikkerhet

Nei var vel det jeg erindret!..betryggende! :slightly_smiling_face:

Kan være derfor interessen er uteblitt fra eventuelle partnere

Skullerud omtalte dette ganske så grundig på Q3-callen, der kom det mange spørsmål om det kompetitive landskapet. Anbefaler å høre og gjøre seg opp en egen mening om hvordan landskapet ser ut rundt både Cop og andre behandlingsformer i 3L.

3 Likes

Er mer på jakt etter et JA eller Nei på det spørsmålet. Holder ikke med synsing og tolkninger på det stadiet her nå.

Som sagt, tror ikke det finnes en fasit her.

Det man støtter seg på er Marco Renoldi sin mening, og han mener full godkjenning av Copanilisib ikke påvirker prosessen angående godkjenning av Betalutin.

Så blir jo det som TheObserver sier, opp til hver og en hvor mye man kan legge i den uttalelsen

1 Like

Har folk plutselig mistet troa pga en forventet emisjon? Om man har troa på selskapet så er vell dette bare en god mulighet for å snitte ned? Kursen fram til 3mnd data og eventuelt partner/oppkjøp spiller vell liten rolle

5 Likes

Det vel ikke kun emisjonen isolert sett som gjør at folk mister trua. Basert på det jeg har lest ovenfor her legges det vel en del i rabatten som er gitt, samt at innsidere ikke tegner seg for flere aksjer. Dette kombindert med forsinkelse til H2 2022, bidrar til at det tegnes et bilde om at tingenes tilstand er snudd fra positivitet til elendighet. Samt fallende tillit til ledelsen.

Greit nok men syns det er lite betryggende og ikke kunne få et klart svar på dette spørsmålet. Må jo ligge noe fasit hos FDA på dette vil jeg tro!

Det er vel ikke NANOV som velger prisen?

Personlig har jeg ikke mistet troa, og er all inn. Emisjonen var forventet, men for min del har det stor betydning for hvordan dette ble gjort på.

Noen (av mange) punkter er følgende:

  • De har hatt flere muligheter til å sette denne høyere/annet tidspunkt.
  • De melder om emisjonsrabatt utover hva som er vanlig i pressemeldingen.
  • Nøkkelpersoner deltar i emisjonen med provoserende små summer.
  • Disse kan ikke tegne seg i emisjonen hvis de sitter på kurssensitiv info. Mao har de ikke noe positivt å melde i nærmeste fremtid (ved mindre det dukker opp ny info som ikke forelå på gitt tidspunkt).

Jeg er sikker på at styret tviholder så jævlig på det å eie produktet 100% at CEOer(begynner å bli noen) ser seg lei hele greia.

Caset er sterkt, men styret begynner jeg å bli forsynt av. Står løpet ut, men opplegget de kjører er langt fra «maximize shareholder value».

16 Likes

Når Nanov må ut å hente ekstra investering i et finansmarked som vakler noe fryktelig om dagen, er det ikke ideelt, men de trenger investering for og kunne komme i mål. Det er bare en realitet.

Prisen er så ikke opp til Nanov. Det er det markedet som styrer, like it or not. Årsaken til størrelsen på emisjonen har til dels med markedets volatilitet å gjøre og samtidig hva de kan hente i forhold til generalforsamlingens vedtak sist gang. Den setter en cap på hva de kan hente.

6 Likes

Produktene og dataene er sterke.
Rammebetingelsene (marked, sektor, rekrutteringsmuligheter) er svake.
Styre/ledelse er en vits.

Skulle vært interessant å få noen uttalelser fra de på toppen av aksjonærlistene.
Hva de mener og sier.

Hva de i Nano sier, bør ingen lenger ha tillit til…, bortsett fra de som sitter med nesa i dataene. De er unnskyldt🙂

1 Like

the 14NOK support (160 000 shares) has gone!

1 Like

Se Skullerud omtale konkurransen her kl 23:22 Nordic Nanovector ASA Webcast Q3 2021 • WN Event
der han forklarer at det er high unmet need for Betautin for eldre pasienter. Han opplyser at CAR-T kun er tilgjengelig for meget friske pasienter pga den potensielle bieffektprofilen, uavhengig av effektprofilen. CAR-T er i praksis ikke en konkurrent. Samme gjelder EZH2, fordi bare 15% responderer. For øvrige potensielle konkurrenter kan ingen av dem matche Betalutin. De har alle for høye bivirkninger.

7 Likes

De siste pasientene til PARADIGME kommer så fort Omikron støvet har lagt seg, det “køer” seg opp på klinikkene.
Jeg tror det var grunnen til at vi fikk 14 pas sist Q4 da det hadde vært nedstengning i forkant av dette, blir sikkert forskjøvet til Q1 eller Q2 denne gangen

"
14 patients were enrolled from 18 November to 17 February (three patients from August to November 2020)
"

Edit: men veien videre etter dette er jo det som betyr noe, hvis ikke en partner kommer inn etter hvert så tror jeg hverken readout eller en evt. AA vil sette noe helt sinnsykt fyr på kursen alene. Det må synes at det er andre som setter pris på denne teknologien enn kun eksisterende NANOV krets.

10 Likes