Sorry. Svaret var egentlig adressert til Dunkel, men du svarte ham først
Nei, slik er det ikke. Ingen satte grenser.
Hvis short er dekket inn på emi , når blir det da synlig ?
Selv om NANOV faller videre nedover idag så må man nok også ta i betraktning at andre farmasiselskaper faller mer enn NANOV. Ingen heldig timing i forhold til markedspsykologien.
Lys i tunnelen? Nye reporterte Covid-19 case i UK er redusert med over 50% siden toppen 4. jan 2022 (225 760 case den dagen). Restriksjoner skal oppheves 27. Januar i U.K ifølge reportere.
Uansett hva man sier om PSUer og RSUer og ditt og datt, så er det noe som skurrer veldig med den minimale tegningen til innsiderne i denne emisjonen. Det er bare å gå tilbake til tidligere emisjoner og se hva de har tegnet seg for da til mye høyere kurser. Selskapet skal liksom være på oppløpssiden med målstreken i sikte. Enten er det noe som er veldig galt, eller så er det en annen grunn.
Du får da sjekke opsjonsprogrammet. Det gir ledelsen all den motivasjonen de trenger, og er også bakgrunnen for at det neppe er hos ledelsen du skal sjekke etter emisjonskjøp.
Var det ikke noen som nevnte Q4 flyttet til 25.02 (minst 4 uker fra emien) slik at veldig grafsing av emiaksjer nå fra insiders ville framstå være umusikalsk hvis det legges fram kanonmelding på Q4.
Spinnvilt, som mye annet her…
Hva med Samuelsson? Hvorfor tegnet han ingen aksjer i denne emisjonen?
Gått av banen, for en tragedie.
Men har fortsatt tro på at det vil ende med en kjærlighetshistorie. Kan vi ikke bare si det slik.
Folketrygdfondet solgte 400K aksjer samme dag som emisjonen, altså noen timer før emisjonen ble kjent. De to foregående dagene kjøpte de h.h.v. 38K og 115K aksjer. De er flinke i Folketrygdfondet må man si.
Det er utlån til short
Ok, den eller de som shortet som var flinke da.
Ikke rart det går til helvete!
Og hun unge blondina der har tydeligvis aldri hørt om norsk biotech!
Gleder meg til 2024 hvor jeg kan være i VG!
Impulsiv amatørinvestor våknet med 10mill på konto.
«Hadde aldri trodd noen skulle kjøpe sjappa ass, men digg da» 🥸
Jeg har varslet de 4 siste i Targo og Nano, bare å høre på meg det
Hehe, jeg skal huske det - takk
Jeg mente det var vanskelig for ledelsen å time dem riktig - de bør kanskje også høre med deg først
«further enhance shareholder return» wellwell, blir spennende 🤷🏻🤷🏻🤷🏻
Ikke ofte jeg er negativ til Nano men kan være litt oppgitt til tider.
Men har en tanke jeg ønsker å lufte.
Vært skrevet mye etter denne krise emisjonen og har ikke lest alt så mulig d har vært tatt opp, men…
Kan grunnen til denne emisjonen satt nå på kr 14 bunne i at selskapet ser 0 pasienter innrulert fra siste melding og til offentliggjøring av Q4?
Hva hadde skjedd da?
Jo, kursen hadde dundra ned de 30% og skulle man satt en emisjon da så hadde den blitt på kr 10. Det hadde jo så absolutt ikke vært bra.
Kan d rett og slett være grunnen for denne kjappe emisjonen nå?
Kanskje man etter Q4 får kjøpt Nano på nærmere kr 10?
Håper selvsagt ikke det, men man vet aldri hvor Nano haren hopper
Tixis.
Ikke tenk så mye. Glem Novo legg aksjene i “arkivet”. Gå ut å få deg frisk luft, nyt helgen.
August ligger ikke så langt fremme.