Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hvis min mamma hadde ligget alvorlig syk, kanskje på det siste, så hadde jeg gitt blanke helvete i jobben, opsjoner osv, det eneste som hadde skjedd da var å prioritere mamma resten av tiden.

4 Likes

Dagens melding er negativ (punktum)

Joa, vi er forskjellig alle mann. Jeg var selv sykemeldt de siste ukene min mor lå for døden, men da var jeg 29. Tilbrakte myyye tid på sykehuset. Men i et slikt tilfelle tror jeg en Braun på 1/4 maskin hadde vært likefullt bra som M. B.
Tror ikke det er tilfelle uansett. Han fikk fyken tenker jeg.

1 Like

Vi er vel tross alt happy med at Bravo forsvant.

Det jeg stusser på er at Malene tar over. Hun har en ganske annerledes profil enn alle andre som har sittet i sjefsstolen i Nano, og sånn sett skulle man jo nesten tro at Nieba var bedre skikket. Akkurat det kan jo tyde på at det jobbes med noe konkret, og at Brun går pga interessekonflikter, uenighet om veien videre, e.l. Hvis Nano går for en større utlisensieringsavtale, så er kanskje bakgrunnen til Brun mindre relevant fremover?

2 Likes

Men veldig få gjør det sånn i praksis. Man tar permisjon eller et par ukers sykemelding. Braun er 50+ og i den alder hvor syke foreldre nesten er regelen, heller enn unntaket.
Og hvis likevel, så hadde det ikke trengt å være hemmelig med masse spekulasjoner til følge.

2 Likes

Enkelt her leter med lys og lykt for å prøve å finne noe positivt i dagens melding.
Blir dessverre bare komisk, meldingen er negativ.

2 Likes

Det kan du godt si men vi vet ikke hva som skjedde og hvor bra eller dårlig han egentlig var gjør vi vel? Ble jo priset som Messias her inne han også.
Bare vi har Bravo😉
Får aldri greie på hva som gikk galt, hvorfor og hvem gjorde eller ikke gjorde hva.

Dagens melding er en klump med avføring, pakket inn i relativt fint sølvpapir.

2 Likes

Er vel ingen her som leter etter noe positivt ved meldingen? Innlegget ditt er vel da det som er litt komisk.

Folk spekulerer bare i hva som kan ligge bak🙂

4 Likes

NANOV burde som flere norske kommuner vært satt under administrasjon av noen voksne

1 Like

Vi trodde at Peter Braun skulle redde Nano, underhold oss kort tid med å oppretholde guidingen mens skulle sikke av. Det er lenge igjen til 27. august.

3 Likes

Jaja gutter og jenter, håpet har vi alltid

3 Likes

Malene + Braun = #Metoo ?

2 Likes

Den er negativ fordi man ikke kan vite, som for mange betyr å tenke worse case og handle deretter for å ta ned risiko. Men det er ikke en melding hvor det er skrevet i stein at konsekvensene for NANO vil bli merkbar negative utover minsket tillit i markedet.

Hei
Jeg hadde en god prat med styreleder Egberts i dag og han forsikret om at avgangen til Braun IKKE hadde noe med selskapet å gjøre, eller Paradigme. Dette var Brauns egen avgjørelse.

Egberts var enig i at dette ville føre til negative spekulasjoner, men påpekte at de måtte opplyse markedet straks Braun meldte at han gikk av, men presiserte at avgangen ikke hadde noe med selskapet eller paradigme å gjøre.

23 Likes

Prat, mail, tlf? Screenshot? Proof? Har ikke fått noe svar fra egberts

2 Likes

Blir svært overrasket om noen har guts til å lyve om noe sånt.

På tlf

Det finner jeg lite troverdig. De visste at dette ville bli massakre, og det er ingenting i veien med å berolige markedet litt mer enn den tamme meldingen som kom i dag. Man tar ikke det på tomannshånd på kvelden.

1 Like

Skal ikke si at samtalen fant sted, men årsake står svart på hvitt i pressemeldingen! Personlige årsaker, da skriver ikke selskapet hvorfor, uansett hva det er. Det ville vært villt amatørmessig