Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Slettet innlegget mitt med spørsmålet, da jeg så du endret på teksten din @Crypto1

Gleder meg til når/om vi får slik volum det har vært de siste dagene, i kombinasjon med når/om NANOV-brikkene begynner på falle på plass og pilene peker nordover.

5 Likes

«Champagne problems»
Lite vi har sett til det :sweat_smile:

Sexy 2022!

De traff med 50% da:
Champagne Problems

5 Likes

Hver gang kursen passerer 30 kroner dukker problemene opp fordi man gjerne skulle ha kjøpt litt mer etter neste lønning før den tar av, så kan den please falle litt ned?
Typisk gjenganger :sweat_smile:

NANOV er ikke for sarte og usikre sjeler!

image

2 Likes

Off… Selv etter 6 år i aksjen kjenner jeg på FOMO for hver eneste krone jeg ikke har kastet inn i det sorte hullet(Nanov). Hver gang den drar seg mot 30 kr er jeg helt overbevist om at det nå «løsner». :joy:

10 Likes

Jeg var av de som var kritisk til selskapet når de meldte utsettelse og lot finansieringsspøkelse henge i luften. Når nå endelig 2 av 2 er besvart har det resultert i stygg kursutvikling. Naturlig nok, MEN;

Ser man fremover er triggere i kø:

  • Uttalt møte med FDA Q1, viktige avklaringer kan komme herfra vedr. Archer / Paradigme
  • Oppløpssiden til Paradigme, nå med finansiering til tross for sneglefart
  • “Best pipeline ever” kan resultere i noen flere rekrutterte i Q4 enn man tenker. Klarer man 110 eller mer som meldes den 25.02 tror jeg markedet ser at Paradigme er i ferd med å bli fullrekruttert og ikke minst at man ser enden på en årelang seigpining med utsettelser.
  • Selskapet melder enrolment complete på Paradigme
  • Selskapet sender inn 3 mnd toplinjedata (readout)
  • Super Archer fase 3 blir lansert
  • Tilgjengelige data fra read-out vil gjøre selskapet attraktivt for de som ønsker regionale eller globale partnerskap.

Med denne listen av triggere på 12 mnd er jeg sterk i troen på at vi ikke er på dagens kursnivå når vi ser frem i tid.

Det er etter å ha vært med å finansiere en ny medisin til en prislapp på 2-3 MRD at inntektene, og gevinsten vil komme.

13 Likes

Lengter etter de dagene vi trodde 70 tallet var passert for siste gang

6 Likes

Tror ikke vi skal undervurdere hvordan rekruttering kan dra seg til mot slutten.
FOMO fungerer også hos kreftpasienter uten alternativer.

3 Likes

Presuming the recruitment numbers are good, what do you think when will it be communicated: before Q4 or on Q4?

On Q4

Shorten økt med 94.000 aksjer på fredag (men mindre short i % pga. aksjeutvidelsen)

Får starte med en disclaimer: prøver ikke å skremme eller konspirere, ønsker bare en diskusjon rundt videre finansiering :nerd_face:

Har sett på cash position fra kvartalsrapportene de siste årene, og ser at de nødig lar den droppe under 200M. Dersom man ikke forventer store positive triggere de neste månedene, og et surt børsklima, kan det gi mening å hente penger nå fremfor å vente, fordi man nærmer seg den magiske grensen.

Det jeg imidlertid lurer på er om vi ikke må forvente enda en emisjon før read-out, men da etter melding om ferdig rekruttert og evt. andre triggere.

Om jeg tar utgangspunkt i snittrekruttering for H2 2021 (2,9 per måned), er vi ferdig rekruttert i juni. Rekrutteringen blir forhåpentligvis bedre, og vi er ferdig før, men tør ikke forskuttere det.

Tar også utgangspunkt i cash burn fra 2021 (~30MNOK per måned), og får read-out 4 måneder etter ferdig rekruttering, altså i oktober, med cashbeholdning rundt 205M.

Frykter at dette i så fall er litt tynt, og at vi derfor kan risikere en ny emisjon etter ferdig rekruttering, dersom ikke innrulleringen tar seg opp, som jeg åpenbart håper den gjør.

Har lagt til historisk guiding ettersom jeg først var innom Q-rapportene :nerd_face:

Avslutter med samme disclaimer: ønsker ikke å skremme eller konspirere, og håper naturligvis at rekrutteringen går raskere så vi kan slippe ny emisjon før read-out

15 Likes

En forskjell vil være at man er ferdig rekruttert. Det vil hjelpe på kursen.

5 Likes

Tror også det vil gjøre en stor forskjell, men tror read-out vil gjøre en mye større forskjell, derfor håper jeg vi kan komme oss dit før neste emisjon. Aller helst slippe pga partneravtale, så klart…

4 Likes

For en herlig korrelasjon mellom kurs og cashbeholdning, kul graf.

Det kan bli emisjon, det kan bli partner, lets play game of stonks.

5 Likes

Vi får vel Nano til 5 kroner skulle det bryte ut krig mellom Russland og NATO/Ukraina.

Føler den spente situasjonen ikke får så veldig mye mediadekning, stort sett FED og renter det går i.

1 Like

Bryter det ut krig mellom Russland og NATO, så er papirtapet mitt i NANO min minste bekymring.:frowning:

10 Likes

Vi får se hva som skjer med markedene fremover, men emisjonen som ble satt nå kan vise seg å ha vært livsviktig.
Har selv ingen tro på krig, men det virker ganske klart at risikokapital ikke akkurat er veldig lett i å få tak i for øyeblikket.

Hvor hadde vi vært nå uten emisjonen?15-16-17?? Hva hadde emisjonsprisen havnet på om vi satte den nå i stedet? Hadde de fått tak i kapital overhodet?

Nei, denne emisjonen var sur og ekkel, men jeg synes det var det mest ansvarlige å gjøre. Med disse markedsforholdene 3-4 mnd frem i tid så hadde det blitt helt krise.

17 Likes