Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Enig, tenker nå i etterkant at det var et smart trekk.

4 Likes

Putin vet han er ferdig hvis han angriper i stor målestokk. Jeg har mange venner i Ukraina .Ingen der tror han er så dum. Men nå er det tilnærmet ro og fred på Krim , så mye av spenningen forsvinner hvis han gjør det. Russland tar Ukraina ganske lett hvis de vil, men hva er gevinsten? Det russiske folk får regningen og Putin er historie
Ang. emisjonen så var den faktisk perfekt , nå ville de satt den til 10.-

6 Likes

Informasjon om ekstraordinær generalforsamling ( NANOV ) til hgsd300 ligger nå tilgjengelig i Postkassen i VPS Investortjenester.

Edit :

Russiske og ukrainske tjenestemenn skal møtes i Paris onsdag, opplyser president Emmanuel Macrons rådgiver.

Frankrike ser en vei mot nedtrapping av den spente situasjonen, sier Macrons rådgiver mandag kveld. (NTB)

Pluss litt positivt fra FED møte, så tenker jeg vi begynner og se lys i tunnelen igjen. Gjerne litt positive Corona nyheter på toppen :grinning: :grinning:

Edit 2 : Da er skolen til kidsa over i grønt nivå, så det er en positiv Corona nyhet. Samt at grønnfargen er begynt og vise seg over dammen. Pluss 5% imorgen :grinning::grinning:

5 Likes

Er ekstraordinær for å stemme om reparasjons emisjon til en kurs = 14.00.

OSEBX i morgen:

4 Likes

Tror vi får besøk fra noen aksjonærer som kaster kortene i et annet selskap også.

Leit at studiet blir parkert, men ser for meg at flere vil reise kjerringa og ta plass i et (delvis…) finansiert og ferdig mørbanket selskap som skal vise data i 2022.

5 Likes

Hvorfor stopper de Release-studien egentlig? Kan være nyttig info for de som er nysgjerrige nanov-investorer. Selv om det absolutt ikke er noen fare for at det skal skje med Paradigme.

Ny medisin som blir standard of care, konkurranse som gjør det vanskelig å få inn pasienter til studien

de stopper det fordi “plutselig” kom AZ på banen med gode resultater i gallegang… Det er jo derfor at det er viktig å sette seg inn i konkurenter. Det er andre gangen pci går på denne blemmen. Samme gjorde Trvx. Kan det skje i nano? er det fase 3 studier som har vist svært gode fase 2 resultater. Bayer er det eneste jeg vet om. Men det er altså tvilsomt at det vil gi en ny SOC. men det viser at risiko er høy i denne bransjen. Svært vanskelig å nå markedet. derfor har jeg liten tro på noe nye investorer fra pci over i nano.

4 Likes

Vel, en kollega av meg, som har kræsja i Targovax og nå, PCIB, hopper på NANO i morgen.

Han hadde ca 1 million for et år siden. 75% tapt…

Får han halvparten igjen for PCIB aksjene i morgen, så kjøper han ca 10K hos oss i morgen.

3rd try is the charm🤞

Edit: Mulig han bare kjøper noen kasser dyr whiskey istede og bare drikker opp resten🥃

2 Likes

«Flaks» det ikke er noe SOC i 3.linje FL da :sweat_smile:

3 Likes

Kan det komme de neste 12 MND? Det er vel ikke akkurat noe overveldende az bringer til bordet. Men så lenge deres studie ikke testes mot soc er det ikke noe vits og de legger ned. Makan til amatør messige greier. Det samme skjedde i trvx. Jeg hadde ikke aksjer i PCI. Ei heller i trvx.

Kjenner ikke til PCIB casen men ser fra tråden at de har slitt med rekrutteringen de siste kvartalene, men at de har hatt en bra økning ila. Q4.

Usikker på synergiene, men lov å håpe at vi kan se tilsvarende effekt hos NANO, som jo også hadde bra rekruttering i Q4 2020.

Det som er ekstra add-on med NANOV er at de også har god grunn til å gå etter 2L pasientene i kombo med SoC. Håper ingen går i «fella» og setter disse to studiene mot hverandre (Paradigme og Release)

3 Likes

Disse to selskapene er som natt og dag
Har i flere år advart mot PciB. Det måtte gå galt. Gammelmodig og tidkrevende teknikk
Hadde de gått etter hudkreft i 2008 så kanskje…

1 Like

Okey… Begge kjører pivotal fase for AA uten noen etablert soc. Så kommer det en medisin rett inn.

Bayer har søknad inne… Nei jeg vet ikke. Man finner aldri helt ut av dette før det er for sent virker det som… at man ikke viste om fase 3 studiet til az er for meg en gåte…

1 Like

Om Pcib fra Hegnar forum: “Enig i at det er merkelig at det skal være nesten umulig å rekruttere kreftpasienter til livreddende forsøksbehandling når de ikke har noen alternativer. Det må være at legene rett og slett ikke har særlig tro på at Pcib teknologien virker, ellers hadde pasientene blitt stilt opp i kø med ventelister enten det er pandemi eller ikke.”

Får meg til å tenke på Nanov og deres meget saktegående rekruttering, dårlig tegn🤔? Man gjør seg i hvert fall noen tanker i dag etter atombomben som Pcib slapp i går. Liker ikke helt det med manglende innsiderkjøp i Nanov heller, parallell til Pcib det også.

2 Likes

Positivt å se de eksisterende aksjonærene som deltok i emisjonen. FTF, Fjarde, Radiumhospitalet, Sundt, Myna, Ro Invest, øyelegen osv. I tillegg til noen særs spennende nye! Fikk nærmest inntrykk her inne av at det ikke var noen eksisterende som ville delta…

Godt å se at mange eksisterende aksjonærer fortsatt har trua, i motsetning til stemninga som har vært her inne :+1:

24 Likes

De er 90 % ferdig rekruttert, ikke 30 % som release-studiet til PCIB. I tillegg får alle en ønsket behandling, ikke en arm som er kontrollarm med mindre effekt.

Forøvrig interessant å lese følgende fra biotekselskapet Cytovation som har hentet inn 180 MNOK til neste vekstfase.

Utvider til flere sykehus

– Den kliniske studien har til nå foregått på fire sykehus i Nederland, men fra i år har vi også fått godkjennelse av både Frankrike og Spania. Dermed vil nå ledende kreftsykehus i Paris, Barcelona og Madrid, bli en del av studiene våre. Flere sykehus øker rekrutteringen av pasienter og vi håper at vi dermed får raskere resultater. Vi er også i ferd med å sende en søknad til USA, sier Prestegarden.

Han medgir at koronapandemien har budt på noen utfordringer, og at ting har gått litt langsommere enn vanlig, men berømmer de involverte sykehusene for å stort sett klare å prioritere denne typen behandling

16 Likes

Du vet hvem RO Invest AS er, og eieren bak selskapet, Pål Erik Robinson?

Deler gledelig denne informasjonen for de som leser navnet på selskapene som har deltatt i emisjonen, men som ikke forstår verdien av det rent signalmessig.

image

17 Likes