Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det var ingen hemmelighet, dette studiet var godt kjent

4 Likes

Det er mange spennende observasjoner fra emisjonen. Det er i alle fall sikkert at Health Cap har latt Nano seile sin egen sjø. Tilsynelatende i alle fall. Fjærde AP fondet som ifølge jungelrykter tilbake i tid har tette bånd til HC har forsvart sin posisjon sånn noenlunde. Øyelegen er symbolsk med videre med videre med lommerusk, tror han heller kjøper seg opp på børs som han har gjort tidligere. Ellers er det mange spennende nye poster. Plutselig må man over 260K for å komme topp 50.

Så for den som har mot og har pantet tomflasker i går er det muligheter enda til å handle billigere en alle nykommerne.

1 Like

What do you mean by HealthCap letting NANOV sail its own sea? HealthCap did not participate in the last issue?

Hvor mye eier den sånn ca i prosent nå? De hadde 20% ved IPO i 2015?

1 Like

5,92 % :sweat_smile:

Mange som har fått litt dårlig nytt siste måneden.

NANOV APOLLO ASSET LIMITED NY 500.000 0,4

NANOV SUNDT AS 359.567 2.000.000 1,7

NANOV OM HOLDING AS 16.785 3.779.477 3,3

Mange som øker

6 Likes

Han her skal nok kjapt ut igjen skal du se;)

2 Likes

Burde kanskje ikke vært en grim reaper, mer passende med noen som kommer med balltre og knuser kneskålene.

1 Like

Ja han slo sissen ut døra sist. Spent på hvem som vinner racet denne gangen

Det er mulig. Kanskje han burde fått seg nytt etternavn? Men han selger sikkert ikke før kursen er minst det han selv betalte

Blir nok kjapt, men ikke før vi passerer 22 tallet. Så da er vi kjapt dit.

Arne Fredly under navnet Apollo Asset Limited med 500k aksjer, han skal vel ta en trade herfra til inn på 20-tallet…

1 Like

Kurshistorikken til nanov tatt i betraktning tror jeg det er mange som hopper på en trade i den rangen. For første gang er jeg også inne med en tradepott med det målet, men blir vel lagt greit over i long portisen så fort FOMO melder seg igjen.

2 Likes

Takk for den @hybrid . Status 2015

image

2 Likes

something happening right now :grinning: !

1 Like

Tror kanskje Healthcap har litt begrensede midler de kan investere for tiden, Har sett i flere emisjoner at de har unnlatt å delta/forsvare sin eierandel. Tror ikke man skal legge så mye annet i det.

7 Likes

Pump and…

Har du noen linker?

Nei, akkurat dette tar jeg bare på husken, men er ganske overbevist om at jeg har fått med meg at Healthcap ikke sitter på så mye mer midler akkurat nå som de kan investere (uten å reallokere midler ihvertfall)

1 Like