Ikke glem inntektene pr pasient og da
Det er vel gitt at målet er partner. De har jo poengtert det ganske sterkt i det siste og medeler og at de har noe på gang der.
Men først må de over den første delmålstreken🙂
Nei jeg bare ser hva paradigme har kostet… Det er vel ja kanskje rimeligere infase 3. Men det koster ca 100 Mill i kvartalet å drive butikken. Men det er som de andre sier. Det spiller ingen rolle nå.
Paradigme koster ikke 100 millioner per q å drive, det er butikken som helhet.
Den store kostnadsdriveren er avtalen med IFE for å ha tilgang på Lutetium.
Partnerskap med Novartis hadde gjerne ført til at dette ble litt enklere, og gjerne litt billigere
Ja, og Novartis scaler jo opp!
You sir, are correct!
Apropos….
Narasimhan also vowed to stay ahead of competitors in radiotherapy by making sure Novartis invests early in supply chain logistics, distribution and manufacturing
Jeg har sett for meg Novartis kjøpe opp Nanov i flere år nå. Kan ikke forstå hvorfor de ikke skulle være førstemann til bordet hvis positive Paradigme data presenteres. De to passer jo som «hånd-i-hanske».
Til nå har det vel kostet rundt 30 millioner per pasient, så må man vel gange det med 500-1000pasienter da? Man kan godt si at dette er prisen på å drive hele sjappa, men når hele sjappa etter eget utsagn er konsentrert om å fullføre studien er det vel ganske reelt at dette har vært kostnaden per pasient. Her må man selge og overlate til noen som er i stand til å rekruttere pasienter for en grei pris.
2 år med Covid har vel og fordyret totalt. Faste kostnader løper gjerne selv om alt går tregere.
Uten covid hadde de vel vært i mål for lenge siden, og kost pr pers hadde således blitt lavere.
Vi bør vel ikke legge til grunn at covid påvirker bransjen like mye de neste 2-3 åra… håper jeg🥴
Likte denne
Men vil kursen få så mye løft når de siste 16 er innrullert? Er markedert virkelig i tvil om det faktisk vil skje? I hvilken Q det er fullført får betydning for finansieringsbehovet, så usikkerhet om det må vannes ut ytterligere 20% er det jo. Men noen større takeoff ved ferdig innrullering? Alle “vet” jo at det vil skje snart.
Hvorfor tror du kursen gikk opp til 35 etter Q4 i fjor? Innrullering. Den dagen Nano melder fullrekruttert tror jeg nok vi ser dobling/tripling fra dagens nivå.
what do you think, can it already happen on Q4 (25.02.2022)?
Utsatt igjen:
01.03.2022 - Quarterly Report - Q4
why do they postpone for the second time already? to report the remaining 16 and announce that enrollment is complete?
14 vertfall…
Så optimistisk er ikke jeg
Mulig de ønsker å sikre at de har 1 stk rekruttert siden forrige oppdatering
Fra spøk til alvor. Kan virke som at noe er i gjære, og at dette ønskes avklart til Q4-pres . At de skal styre Q4-pres noen uker fra eller til etter en rekruttert fra eller til har jeg mindre tro på i alle fall.