Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ikke glem inntektene pr pasient og da :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

Det er vel gitt at målet er partner. De har jo poengtert det ganske sterkt i det siste og medeler og at de har noe på gang der.

Men først må de over den første delmålstreken🙂

2 Likes

Nei jeg bare ser hva paradigme har kostet… Det er vel ja kanskje rimeligere infase 3. Men det koster ca 100 Mill i kvartalet å drive butikken. Men det er som de andre sier. Det spiller ingen rolle nå.

Paradigme koster ikke 100 millioner per q å drive, det er butikken som helhet.

Den store kostnadsdriveren er avtalen med IFE for å ha tilgang på Lutetium.

3 Likes

Partnerskap med Novartis hadde gjerne ført til at dette ble litt enklere, og gjerne litt billigere :wink:

4 Likes

Ja, og Novartis scaler jo opp!:ok_hand:

5 Likes

You sir, are correct!

Apropos….

Narasimhan also vowed to stay ahead of competitors in radiotherapy by making sure Novartis invests early in supply chain logistics, distribution and manufacturing

6 Likes

Jeg har sett for meg Novartis kjøpe opp Nanov i flere år nå. Kan ikke forstå hvorfor de ikke skulle være førstemann til bordet hvis positive Paradigme data presenteres. De to passer jo som «hånd-i-hanske».

1 Like

Til nå har det vel kostet rundt 30 millioner per pasient, så må man vel gange det med 500-1000pasienter da? Man kan godt si at dette er prisen på å drive hele sjappa, men når hele sjappa etter eget utsagn er konsentrert om å fullføre studien er det vel ganske reelt at dette har vært kostnaden per pasient. Her må man selge og overlate til noen som er i stand til å rekruttere pasienter for en grei pris.

1 Like

2 år med Covid har vel og fordyret totalt. Faste kostnader løper gjerne selv om alt går tregere.

Uten covid hadde de vel vært i mål for lenge siden, og kost pr pers hadde således blitt lavere.

Vi bør vel ikke legge til grunn at covid påvirker bransjen like mye de neste 2-3 åra… håper jeg🥴

Likte denne :blush:

1 Like

Men vil kursen få så mye løft når de siste 16 er innrullert? Er markedert virkelig i tvil om det faktisk vil skje? I hvilken Q det er fullført får betydning for finansieringsbehovet, så usikkerhet om det må vannes ut ytterligere 20% er det jo. Men noen større takeoff ved ferdig innrullering? Alle “vet” jo at det vil skje snart.

1 Like

Hvorfor tror du kursen gikk opp til 35 etter Q4 i fjor? Innrullering. Den dagen Nano melder fullrekruttert tror jeg nok vi ser dobling/tripling fra dagens nivå.

6 Likes

what do you think, can it already happen on Q4 (25.02.2022)?

Utsatt igjen:
01.03.2022 - Quarterly Report - Q4

why do they postpone for the second time already? to report the remaining 16 and announce that enrollment is complete?

14 vertfall…

Så optimistisk er ikke jeg :sweat_smile:

Mulig de ønsker å sikre at de har 1 stk rekruttert siden forrige oppdatering :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fra spøk til alvor. Kan virke som at noe er i gjære, og at dette ønskes avklart til Q4-pres . At de skal styre Q4-pres noen uker fra eller til etter en rekruttert fra eller til har jeg mindre tro på i alle fall.

2 Likes

Hvor blev Q2 af ??
Er det fordi det implicit er samme dato som half year report ?