Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Velkommen skal du være. Skulle ønske jeg var deg. Hadde jeg hatt et snitt på min beholdning på 13-14 kr i NANOV på nåværnde tidspunkt, hadde jeg vært meget fornøyd. Skulle brikkene med tiden falle på plass her, så kan du nok se tilbake på at aksjekjøpet du har gjort ble gjort på en svinbillig inngang.

4 Likes

Et enkelt google søk så finner du det ut… lever du i 1991 eller? :slight_smile:
Til info heter han Roy Hartvig Larsen og er grunnleggeren/oppfinneren av Betalutin og Xofigo (Algeta).

1 Like

Jada, funnet det ut for lenge siden (dvs. flere minutter siden). Tenkte jeg kunne slenge et spørsmål ut siden Roy plutselig ble et så stort tema. Kanskje det var noen detaljer som ikke Google kunne vise på 2 sek. Men det var det altså ikke. Jeg liker hente info fra flere kilder - aldri bare en! Men jeg skjønner hvor du vil så point taken :grinning:

3 Likes

Dessverre ikke så ny. Rakk jo akkurat FØR emisjonen (2 dager :sweat_smile:) så ikke 13 i snitt :grinning:

1 Like

Artikkel i DN om Roy nå:

«Gründer viser finger til Finansavisen’s artikkel» :laughing::sweat_smile:

(Innlegget må ikke tas seriøst :wink:)

11 Likes

Skal bli interessant å se om Ling kommer til å vektlegge dette i analysene sine fremover… :thinking:

Og hva Epizyme kommer til å gjøre med sin EZH2-hemmer.

Hvor mange % eierskap har han nå?

725 000 aksjer av ca 115 mill. Ca 0,63%. Synes det er positivt at han går inn med 2,1 nye mill her. Dette er en person som har en kjennskap til produktet, pipeline, bransjen, personene og mulighetene som går langt utover hva vi kan diskutere her inne.

13 Likes

Hadde vært interessant om de hadde invitert han(RHL) med i Radium-podkasten for å høre hva han tenker om Nano og veien videre for Betalutin

12 Likes

Hvor finner man oversikt over disse kjøpene, som feks RHL har gjort?

Bli insider på tekinvestor så får du oppdaterete lister hver dag på alle selskaper OSE

Kunne tenke meg å høre mer om hvilke indikasjoner de ser for seg her

1 Like

Enig. Hørte nettopp episode 6, og da var han med. Har han allerede vært der en gang, skulle man tro det var aktuelt å møte opp igjen.

1 Like

Han har vel 423.000 aksjer privat også utenom de han har i Sciencons AS.

1 Like

Var det ikke i en oppgave som ble publisert for en stund siden det kom tydelig frem at han (oppfinneren) hadde forlatt Nano pga uenighet om veien videre.

Kanskje ikke noe å fremme i en podcast for å kaste lys over selskapet.

Da er jeg inne igjen med halvparten av det jeg hadde tidligere. den andre halvparten bør jeg inn med før Q4 tenker jeg.

Føler den timeingen var bra.

Jeg har faktisk troa på at det snur og de har garantert penger til det er ferdig.
De siste innleggene i fundamental tråd var også en viktig brikke for meg. Kan ikke ta risiko på slike ting som har senka PCI og trvx.

5 Likes

Etter en betydelig lang periode med verdiforringelse av selskapet, oppfordrer jeg nå selskapet til å virkelig ta inn over seg at tiden nå absolutt er inne fra å gå fra ord/prat til verdiskapende handling og til positiv prestasjons/verdiutvikling av selskapet. Det må være slutt på prestasjonslovnader fra styreformann/CEO/lederskapet eksemplifisert med følgende; Forventer 6 rekrutterte pr måned i paradigme, som ble justert til 7 av styreformann og “Best pipeline ever”, som ble gjentatt 3 ganger. Vi ønsker informasjon, betenkninger, vurderinger, resonnementer, men gir man prestasjonslovnader så må det være hold i det. Det var mange som stusset over uttalelsene, men det var nok også mange som handlet på uttalelsene - det er absolutt ikke bra! R&D dagen var bra, dere har sannsynligvis en fantastisk pipeline, men det må komme noe ut av det snart, selskapet forringes både verdimessig men også profilmessig. Dere sier at målet er å maksimere verdiene for aksjonærene, så langt har alt gått motsatt vei, selv om jeg skjønner også at en slik uttalelse er for de langsiktige. Til slutt en stor takk til Roy H L og hans kjøp av 150000 aksjer, et utrolig sterkt signal som markedet ikke har tatt inn over seg. En hilsen fra en langsiktig og fortsatt trofast småaksjonær med 25000 aksjer, som har vært med fra starten og var med på Algeta

8 Likes

Nei.

Jo…

1 Like

Jeg tror også dette er mulig gitt slik påvirkningen fra Omicron ser ut til å bli nå.
I tillegg må vi ikke glemme at budsjettert kost/ressurser til de 10 sites som ble stengt, kan bli benyttet som ekstra på de sites som gir best utbytte for å ferdigstille paradigme.

1 Like