Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Link?

Peanuts du aldri vil se igjen i regnskapet

Du må gjerne komme med en kilde på dette?

Mener du den der usaklige bacheloroppgaven fra hun der på 50 med allslags kilder hadde lagt?

Ble ikke den møtt med mer latter enn overaskelse?

Du ble finta ut pga de titals brukerne dine som bare kommer med fjas.

Lista for å kicke deg er nok mye lavere enn andre Herr Hugoil

2 Likes

Like god kilde det, som at jeg sier jeg har pratet med noen som sier Larsen ikke trakk seg pga uenigheter :+1:

Kan vel og legge til at Larsen selv har uttalt at han forlot Nano for å fokusere på Oncoinvent, som da var hans nye selskap.

4 Likes

Tror han eier en del privat også (ikke gjennom firmaet), så eierskapet er vel ikke så langt unna 1 % totalt, ja.

1 Like

RHL ønsker nok i større grad å delta i oppstarten av firmaer og være med på selve inkubasjonen av og unnfangelsen av idèene han har for deretter å gi det litt videre til andre å forvalte når det ikke blir mulig å være like mye “hands-on” på medisinene. Han har også begrenset med tid og må derfor prioritere hvor han skal bruke sin tid. Det ble dermed enklere å prioritere Oncoinvent når Betalutin var kommet et stykke på vei og nå ser man at han har også litt mindre rolle i Oncoinvent (Alfheim kommet inn som CEO) slik at han også kan prioritere medisnutviklingen i Onco, samt Nucligen.
Jeg tror uansett at RHL kunne vært disponibel for Nanovs management for litt konsultasjon om de hadde ønsket det.
Det er ihvertfall ca slik jeg har forstått det.

9 Likes

9 mill omsatt og opp 5% intradag. Jaja, noe som posisjonerer seg hvertfal. Jeg tenker det er fordelaktig å få kursen over 14kr nå for enhver investor. Får vi fulltegnet rep.emi så er det nesten 50 mill inn i kassa, som vil dekke opp for i underkant av 2 måneders drift.

2 Likes

Det er kun få dager igjen av Januarsalget!

1 Like

Tar gledelig imot en rep.emi jeg vertfall. Selskapet trenger all kapital de kan få inn.

1 Like

Tror mange, inkl meg, som ikke kjenner til caset så godt som dere, er blitt beroliget av den veldig gode informasjonen som flere her har bidratt med i denne tråden og i fundamental tråden det siste døgnet.

:trophy:
Takk

17 Likes

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Worldquant øker shorten yttligere med 100k

3 Likes

Det kan de bare gjøre så lenge RL kjøper såpass som mye som 150k aksjer nå

4 Likes

Setter veldig stor pris på den gode og saklige informasjonen mange har bidratt med denne uken :clap:t2::innocent:.

1 Like

Og der kom nummer fire

9 Likes

Jebus. Bra for de som ikke faller av!

Men er på tide at mei går ut og sier hva ståa blir der og.

2 Likes

Hvis Chronos3 ikke vipper Betalutin av pinnen så ligger det an til en heftig rekyl her. Da kan man brått leke seg med høyere peak sales i estimatene.

Ja, blir spennende å følge med på hva Meip gjør fremover

2 Likes

Det jeg mener Nano bør gjøre nå er å sette opp et ‘‘lite’’ studie, si 200 pax, med 2 armer i 3L FL, Copanilsib+rtx mot Betalutin+rtx.

En home run der og de kan stikke av med majoriteten av 3L FL.

3 Likes