Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Når snakker de om nano?

De snakker om NANO helt i begynnelsen. Legg også merke til at Per W sier at det har blitt lettere å rekruttere pasienter i det siste.

10 Likes

Når konkurrentene til NANO blir borte en etter en så burde det vel også bli lettere for NANO
å rekruttere til studiet.

7 Likes

Spennende å se hvordan veien videre blir for meip også, konkurransen minsker en del for nano nå.

https://www.google.com/amp/s/seekingalpha.com/amp/article/4483099-mei-pharma-another-pi3k-delta-progressing-to-fda

Oppdatert analyse i dag, gode data, men bivirkninger er den sorte svanen.

8 Likes

De er uansett mange år unna full godkjenning. Så ikke så bekykringsverdi.

Føler jeg traff perfect på planken. Spørs om man ikke må doble før Q4 isteden…

5 Likes

Hører ikke de snakker noe som helst om Nano

Etter 17 min nevner Einarson Nano og konkurrentene med PI3k og bieffekter som gjør at selskapet er i en helt annen situasjon

1 Like

Nevner at Nano kan se ut til å være i den posisjon at konkurrentene faller bort, ja - og dermed forhåpentligvis får større posisjon i og lettere vei mot markedet.
De ser også litt til at pcib rekrutterte godt i tiden etter Q3-presentasjon og dermed har de litt håp om å se det samme i de andre norske.

5 Likes

Veldig rart at markedet ikke har reagert positivt på at PI3K-hemmere har gått på en kollektiv smell🤔

4 Likes

Der plukkes bare opp av spesielt interesserte. Hadde det kommet en børsmelding så ja. Men hvem vanlige investorer kan slike ting? det går totalt under radaren for både forsikring selskap fond og vanlige investorer. Så det overasker meg ikke. Veldig spent på hva som skjer med bayer og mei. Spesielt bayer som prøver seg på en frekkis med FDA. Håper de blir satt grundig på plass.

4 Likes

Hva?

1 Like

Jeg har skrevet om dette i fundamental tråden. De søker full godkjenning på chronos 3 og ikke chrobos 4 som den egentlige avtalen var med FDA. Tror faktisk jeg har sendt deg en pm på dette også.

2 Likes

54 000 aksjer i open er ganske greit volum ut i startgropa. Blir interessant å følge kursen med kortere briller nå som vi er over emisjonskursen og mange kortsiktige evt kan pakke sammen og takke for seg hvis hensikten var en kjapp kule. (Noe det ikke ble…)

Nå har vi hatt tidenes motvind med emisjonsrabatt på 35 % grunnet laber interesse for aksjen.
Skullerud står overfor en stor oppgave ved Q4-callen:

  1. Hva kan vi forvente av rekrutteringstakt og kan vi stole på readout H2 2022?
  2. Hva skjer egentlig i konkurranselandskapet? Kan selskapet gå på en Release-smell med MEI eller Bayer, eller skjønner ikke investoren i gata budskapet til selskapet? Er Paradigme et “trygt” studie for investorene?
  3. Hvordan ser de for seg 3L markedet etter at flere PI3K-hemmere har måttet takke for seg? Betyr det større volumer for Betalutin i en bredere del av populasjonen, evt bare mindre konkurranse for elderly and frailed? Tør de å snart anslå noe omsetning av Betalutin siden vi i løpet av året kanskje skal søke AA?
13 Likes

Ser rimelig skralt ut på selgersiden i ordreboka enn så lenge. Kanskje han som har ansvaret for algoene forsov seg idag?

1 Like

Men kjøperne er på :wink: 150 000 aksjer omsatt på 20 minutter, det lover godt.

4 Likes

Dette plukkes vel i hvert fall opp av f.eks. Novartis, Roche, …, og det er jo en av disse store som vi drømmer om at skal gi oss et godt og riktig bud på Nanov.

3 Likes

154824259_3837603882952127_472649335647307420_n

image

3 Likes

Da har jeg kjøpt litt igjen , så da er vi klar for nedgang😱

6 Likes

lets-go-the-rock

5 Likes