Valdi - helt enig i at man i denne tråd også har lov til at spekulere, dog bør man gøre OBS på dette, hvilket jeg også synes de fleste herinde gør. Så kan man være enig eller ej.
Jeg hælder mest til til dette - men først, læs altid meldingen også selv om ikke alle detaljer fremgå ( heraf plads til spekulationer) for jeg har INGEN tro på at man udsender noget som direkte er løgnagtig.
Så forholder mig til det her er helt korrekt (men mangler selvsagt mere detaljeret begrundelse)
“”“Peter Braun who has decided to leave his position with Nordic Nanovector for personal reasons. “””
Og her er jeg til dels enig med din påstand, for måske har Peter haft mere travlt med at få afsluttet ting hurtigst muligt, hvorimod styrelsen ikke har været helt enig men ar set på en “måske” mere længerendevarende , men også større værdiskabende tilgang,
Det der taler imod dette - er at styrelsens tanker omkring dette ret så vigtige punkt, burde været et af de vigtigste punkter før valget af Peter og derved været afklaret med ham, så selv om det hos mig lyder som en rimelig plausible grund, så tvivler jeg lidt på om det er årsagen…
Så hælder måske lidt mere til at der er dukket noget ret væsentligt op, der har betydet at han har besluttet sig til at forlade Nano (tror ikke det er specifik noget med Nano at gøre)
Hvad dette væsentlige så er vides ikke, men jeg tror umiddelbart ikke sygdom er grunden, men nærmere at der er noget som har vist sig som en større udfordring eller lignende.
Nyt job… hmmmmm, passer måske lidt i forhold til ordlyden, hvor der føles lidt skuffelse/vrede over at han pludselig stopper…??
Alt er selvsagt spekulativt - dog ikke de 2000 ekstra jeg fik købt i dag på 22,14