Jeg synes også det er merkelig at Braun og Malene var i Radium-podcasten 16.juni - der han snakker positivt om alt som foregår om dagen - dersom det feks hadde vært en pågående konflikt mellom han og selskapet/styret. Det er kun 2 uker siden, og dersom Malene visste allerede da at hun skulle bli interim CEO tror jeg ikke hun hadde påpekt at hun har og har hatt det så travelt. Det er i så fall merkelig, da hun vel ikke får mindre å gjøre nå. Jeg tror heller ikke at hun hadde vært så anonym som hun var hele podcasten, dersom hun visste - da burde hun heller brilliere, spør du meg. Nå er vel ikke akkurat deltakelse på Radium-podcasten noe man skal legge så mye i, men dersom det på tidspunktet var en pågående konflikt e.l mellom Braun og styret, hvorfor sende han dit 2 uker før de viste han skulle slutte (pga konflikten)? Skulle tro det var mer fornuftig å vente til Malene tiltrådte som interim CEO, istedenfor en mann som selskapet ikke ønsker som CEO.
Som sagt ikke mye man skal legge i dette, men jeg synes det taler for at han faktisk har hatt et ønske selv om å slutte, av nettopp personlige årsaker. Avgangen har sikkert vært diskutert med styret over tid, men at det har blitt mer vann på mølla den siste tiden. Og når avgjørelsen først ble tatt, så gikk det veldig fort til det ble endelig.
Godt mulig dette er en overanlysering av meg, men det er i alle fall noen tanker som har slått meg