Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Denne nedgangen må gå på styrefôrmannens kappe ,veldig elendig kommunisert .han har snakket om å bygge aksjonær verdier ,men lar oss heller få en 20%smell

Enig. Børsmeldingen er de elendig på å skrive. For noen idioter. Million lønn så klarer de ikke formulere kloke meldinger. Går det an

2 Likes

Styret ansetter topplederen, og har åpenbart ansvaret når ansettelsen tryner

3 Likes

Tok en chans og kjøpte meg opp litt til.
Men vet ikke om jeg har nerver til mer av dette😅

2 Likes

Som naturlig er blir det mye spekulsjoner om bakgrunnen for hvorfor Braun forlater NANOV etter bare noen få måneder. Etter min mening har dette ingen ting med strategi, prestasjoner å gjøre. Heller ikke personlige årsaker. Dette tror jeg skyldes adferd til Braun: Sagt noe, gjort noe eller at det har dukket opp kunnskap om han som ikke har kommet frem i ansettelsesprosessen. Det må ha vært noe ekstraordinært, hadde det vært av personlige årsaker ville han ha utdypet dette noe og formuleringen i meldingen hadde hatt en mere emosjonell tone. Mao jeg tror at NANOV fortsatt er on track! Men vi skulle selvfølgelig vært dette foruten. Men hvis denne teorien er riktig var det vel bedre at dette ble tatt umiddelbart og ikke fikk utvikle seg.

3 Likes

Iflg aksjonærene er visst mannen verdt flere hundre millioner kr😅 Helt utrolig men jeg takker fordi nå ble det litt omprioritering V feriepenger. Jeg er overbevist om st jeg vil få en enda finere ferie for disse pengene når verden har åpnet🤞

1 Like

22,00 og 21,80 … takker, bukker og skraber.

1 Like

For et sirkus. Nå er Malene CEO… må være noe grunnleggende kulturellt problem i ledelsen i dette selskapet. Roy Larsen må vri seg i fortvilelse av å se hvordan dette forvaltes.

Jeg stemmer for InVivo for president :love_you_gesture:

2 Likes

Helt enig dette er elendig utført! Spennende å se på aksjonær listene til uka, begynner toppene å lette seg er det farvel for min del! Regner med de vet mer eller får vite mer enn småaksjonærene… :face_with_monocle:

3 Likes

Det er endelig Fredag, da skal seriøsiteten i skuffen og alt annet skal på bordet :laughing:
Hvem kan hoste opp den villeste teorien om Brauns avgang?

En mulighet er at han har endt opp i en heftig og ukontrollerbar bromance med Lars, og at det også er grunnen til at Lars ikke blir løftet opp igjen som interim. Lars fikk jo veldig mye ros for jobben han gjorde av Egberts…
Og da er Lars neste mann som sniker seg ut bakdøren?
De pleier jo å gå i tospann når de først går i Nano :laughing:

Har en bra her :slight_smile:
Hva med at han ble ansatt av shorteligaen for å søke jobben som CEO og deretter lage kvalm.

For ett sirkus - kan le og gråte om hverandre men nå begynner det å tære på for min del.

4 Likes

Skal ikke stå på kreativiteten her inne hvertfall.

Ingen på TI som noen gang har tenkt tanken på å bytte jobb? Aldri startet i en jobb og funnet ut at det kanskje ikke var riktig selskap?

CEO eller ei, er mennesker det også og de er ikke noe mer spesielle enn noen andre.

1 Like

Braun decided… personal reasons…

Det enkle er ofte det beste…

Ikke så mye mer komplisert en det?

Her inne blir 1 fjær til, ikke bare fem høns, men minst et dusin.

2 Likes

En fjær til drøye 400 mill…

5 Likes

Hva med Malene, som er lei av å bli tatt useriøst, har lenge siklet etter muligheten til å ta over som CEO. «Good work Malene». Braun var hennes store mulighet. Hun spilte brikkene helt riktig, og gravde opp noe snusk, hvor Braun ble nødt til å si opp frivillig. Nå er det hennes øyeblikk til å skinne.

3 Likes

Ja bare å glede seg til malene skal briljere pæ Qu tjo :face_with_hand_over_mouth:

Blir jo egentlig ganske episk hvis det er Malene som ender opp med å lede skuta i havn :grin:

1 Like

Eller er det der problemet ligger? :man_shrugging:

1 Like

Spiller for så vidt ingen rolle hvem som står til rors når skuta går til buns.

Enig, men hverdagskost er det jo ikke. Å sette ny rekord for Oslo Børs korteste ansettelse er vel ikke helt optimalt.
I kjølvannet av NAS fadesen så har det jo kommet ganske mye info om Schram sin fratreden så litt kjøtt på beinet hadde ikke gjort noe. Men ting er som de er.

God fredag!

Edit:
@Kappa3278 - hvis det gjøres med stil så :slight_smile:

Pirates of the Caribbean - Jack Sparrow intro scene - YouTube

2 Likes