Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Eh… begge guider vel første avlesing i H2 21, så at Meip for 14 mnd siden var på ca samme plass som nano er nå faller på sin egen urimelighet… (Kyowa Kirin har selvsagt fått innsikt i studiens løp og visst hvordan det lå an før avtale ble inngått. )
Meip hadde heller ikke en interim-avlesing som kraftig derisket caset da avtalen ble inngått.
Skjønner du sier det med et lite glimt i øyet, men altså nei, jeg er svært uenig med påstanden din. Jeg mener Nanov er kommet ganske mye lenger i fase-2-løpet nå enn da den avtalen ble inngått, de har i tillegg hatt en kraftig derisk ved interrim og man bør også kunne ha forhåpninger om at en avtale etter ferdig rekruttert/3mnd avlesing bør kunne gi ytterligere verdi inn i avtalen.

15 Likes

Tror ikke dette er så veldig forskjellig fra at TV2 ansatte vegrer seg fra å flytte til Bergen. Bergen er en helt grei by å bo i, men vi ser at personer som ansettes i f.eks TV2 foretrekker å jobbe fra Oslo.

Men for personer som bor i UK eller midt i Europa, så blir Oslo en perifer småby i utkanten av Europa. Ikke lett å få personer som er vant med å kunne nå sentrale deler av Europa og europeiske storbyer med bil å flytte til grisgrendte strøk med dårlig klima,?uansett hvilke jobb det dreier seg om.

Har selv bodd en del år i London og flyttet deretter til Oslo. Må bare vedgå at det var en skikkelig nedtur.

2 Likes

Nok en traurig dag på gang?

Er ikke trangt inn døra i alle fall. Volum på 13 k på et kvarter…

Stille før stormen :wink:

Har en liten feeling på at selskapet ønsker å sikre seg en partner på dette stadiet for å sikre cash runway et godt stykke etter read out, komme i gang med Alpha37 og planlegge for et større fase III med armer for endelig godkjenning i 3L, samt 2L og MZL.

De må bare sette i gang nå mens momentumet er der. Bransjen er hot om dagen, og som andre har pekt på er det ingen grunn til at ikke NANOV skal kunne oppnå en deal med upfront og milestones som ligger på + 700 MUSD.

13 Likes

Vært litt ut og inn av PCIB tidligere også men her kan det være duket for litt intern kurskonkurranse :checkered_flag: :checkered_flag:
image

3 Likes

Enig. Tror også her skjer mye bak lukkede dører. Men enkelte sprekker er det i hemmelighetskremmeriet. Vi ser at selskapet ansetter flere personer, vi ser at selskapet som skal produsere Betalutin øker produksjonskapasiteten. Dette er tegn på at selskapet forbereder seg på kommersialisering av Betalutin.

Jeg er også rimelig sikker at det på dette tidspunktet pågårcsamtaler/forhandlinger med potensielle partnere.

At kursen ligger såpass fast som den gjør skyldes nok en dyp skepsis hos narkedsaktørene. Tillit er jo noe som kan brytes ned i løpet av no time, mens det rar lang tid å bygge opp.

4 Likes

Blir interessant å høre podkasten fra Radium i dag hvor NN er gjester :slightly_smiling_face::+1:

3 Likes

Idag eller er det imorgen?

De er i studio nå kl 14

Da er det nok billigere for BP å kjøpe hele bruket!:moneybag:

Jo lengre tiden går uten deal desto mer sikker er jeg på at det går mot oppkjøp ved godkjent produkt

1 Like

Ah, da kommer vel ikke noen kommentarer rundt dataene fra Lymrit 37-05 da? :frowning:
Hadde håpet de kunne fått med Radium med de dataene ute.

2 Likes

Er der en link til podcast?

Når kommer podcasten?

venter på at den skal bli lagt ut kommende 30-60 min vil jeg tro.

1 Like

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-182

12 Likes

21:10
Braun: “… in the space and what we’ve seen as well is other pharma-companies have entered into strategic partnerships aligned with radiopharmaceutical companies, and I think there will be more to come in that space” :eyes:

12 Likes

Close på dagens høy :sunglasses::v::muscle:

7 Likes

2 Likes

De fikk ikke napp under 26 :slight_smile: