He he?
Du må se større på det enn som så.
De brukte over ett år på å finne denne “riktige” CEOen, som hadde en uttalt skreddersydd bakgrunn for den tiden selskapet skal inn i. Det var tydelig noe som var veldig viktig for selskapet, kompetansen for å lede gjennom den viktige siste fasen frem til godkjenning.
Nå forsvant han og det er kun ett år igjen til selskapet skal være ferdige (les: ferdig med å kun drive klinisk studie) og skal være klar for kommersialisering på egne ben.
Hvem styrer skuta nå? Tidligere IR, som ble CFO, som nå er “alt”.
Ser ikke at hun har den faglige bakgrunn og eller erfaring til å lede ett biotek selskap gjennom siste forberedende fase frem mot kommersialiseringen.
I tillegg lider de ekstra av at hun ikke engang sitter samme sted som det var så f%&$%#! viktig at de andre “gudene” satt sammen, i Sveits.
I beste fall må Marco og Lars navigere seg gjennom dette på egne ben og håpe “noen” sitter og ser at ingen store løse tråder i det store bildet blir glemt på veien.
Jeg sitter på den nest største beholdning jeg noengang har hatt og ser bare elendighet - igjen. Håper vi skal opp igjen men realisten i meg ser dessverre lite positivt i det som skjer. Jeg skal ikke selge meg ut og la dette bli en av de verste investeringene i mitt liv uten at jeg tar sjansen på å la det bli enten full fiasko eller innertier til slutt.
Ja, jeg kan tape pengene…
Siden ingen fundamentale ting dytter kursen og de aller fleste ser ut til å se mest konsentrere seg om kortsiktige kursendringer og shortere, altså chartet er i førersetet, er mitt dystre syn at vi ser 14-15 kroner før vi ser nye høyder, med mindre en knall nyhet kommer som lyn fra klar himmel.