Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det kommer nok for en dag tenker jeg, er vel bare å sitte enn så lenge. RIT er skikkelig i vinden, og medisinen virker. Regner med Egberts fikk drit over kanten når han gav Braun støvelen. Vet ikke om jeg vil vite hvorfor hvis han har rotet det såpass til. Kanskje han prøvde å kibbe hele greia, roche hadde jo definitivt dratt nytte av betalutin :wink:

Klar for enda en spekulasjon her? :joy: :joy:

Jeg tipper på at han ikke levde opp til forventinger hva angår hvilken arbeidsmengde som var forventet i rollen og manglende tilstedeværelse.

Edit; dette er en spekulasjon helt uten forankring i kunnskap om faktisk forhold knyttet til Braun sitt engasjement i Nano :wink: Slik som alle andre håpløse og mindre håpløse spekulasjoner vi har lest her siste dagene siden mannen ble sacked! :mans_shoe: :mans_shoe:

1 Like

Jeg gjetter på at dere som ikke skjønner kursfallet nå ikke har vært aksjonærer siden 2015? Korriger meg hvis jeg tar feil.

Det handler ikke om Braun i seg selv men en fullstendig tynnslitt tillit til selskapets styrings-og gjennomføringsevne. Jeg gikk inn i aksjen i 2015 med mål om å sitte til markedstilgang. Da var det guida å skje i 2018ish. De største feilgrepene slik jeg ser det har vært for optimistisk guiding, at inklusjonskriteriene ikke ble utvida på et tidligere tidspunkt og at man ikke har fått til parternavtale eller salg på andre indikasjoner enn FL

4 Likes

Hehe. Oppgang i morra da når psyken er sterkere?

1 Like

Ja, like greit å bli ferdige med mister Braun, først som sist. Noen som har trua på godsaker fra Nanov før Q2 Presentasjonen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Har ikke troa på noen godsaker før q2, men tør allikevel ikke sitte utenfor og satse på ny inngang. Kan jo hende styret ser at vi allikevel trenger partner når tilliten på nytt er borte :slight_smile:

:rofl: :rofl: :rofl:

Lenke eller referanse, please? :man_shrugging::sweat_smile:

… 21,40 er bunden og jeg takker for handlerne på dette niveau; ser at flere andre har samlet massivt op også, så gratulerer med denne glimrende start på ugen.

2 Likes

Hva med oppsigelsestid.

Hva er vanlig i en slik stilling ? Han må jo ha fått fyken noen dager etter ansettelsen :joy::joy:

Si fra når returen begynner for alvor

Enkelte saker er av en slik karakter at oppsigelsestid utgår med høye kneløft, dette er tydelig et av dem.

I en del mailsvar har Egberts skrevet ordrett at Braun har valgt å terminere kontrakten sin, så da lyver han isåfall…

Så Braun i Zug innså at det ble mer/ for mye pes i Nano enn det han var vant med i Roche… like greit at denne forlovelsen ble brutt nå enn seinere når det virkelig hardner til med tilrettelegging av forhandlinger osv

Jeg står ved teorien min om at Braun fikk et bedre tilbud, så får vi se hvem som har rett!

Det er jo helt vanlig at man får sjansen til å si opp selv for å slippe å bli sparket.

1 Like

Sykt masse virring rundt akkurat dagens nivå.

1 Like

Har du skjermbilder som du kan dele? :slight_smile:

12 Likes

Lære å leve med viruset bør vel også bety at beredskap på bakgrunn av føre-var holdes til et minimum slik at det ikke er til unødig hinder for blant annet kliniske studier: