Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Får håpe skjelettene i skapet ikke hoper seg opp, ser ut til at vi skal nærmere ditt tidligere kursmål på 16kr @vegar_beider For en tragisk utvikling dette er :yawning_face:

Snakker meg om oppkok av konspirasjonsteorier. Dette forumet går jo flat earth society en høy gang.

4 Likes

Endrer seg fort stemninga her inne når folk selger gitt :sweat_smile: Ikke vanskelig å skjønne agendaen til enkelte…

1 Like

Og vi ser at folket går i den klassiske fella; når NANOV blir billig selger folket seg ut, og etter neste 20 - 30 % oppgang skal alle inn igjen.

5 Likes

De siste nedkjøringer i år har hatt varighet på ca 5 dager ± , nå er vi på dag 4 … kjøpsanledning deluxe ?

3 Likes

Overrasket om kursen går tilbake til før q4, der normal rekruttering var 2-5 i kvartalet :sweat_smile:

1 Like

Gjorde motsatt av deg.

I forrige uke hadde jeg ikke nerver til og være inne, nå har jeg ikke nerver til og sitte utenfor :rofl::rofl::rofl:

2 Likes

Hadde en ikke hatt shortere å stri med ville alt været lettere å beregne. De fikk nå vann på mølla
Tror ikke de gir seg, men håper på 15,. tallet med så liten omsetning

Selskapet hadde begynt å bli troverdig i gjen ,men klønete handteringer med børsmeldinger og ansatte gjør jo selskapet uspiselig for andre enn oss troende, og vi hvet jo at di aldri kommer med noen form for oppklaring. Så tror at kurs vil være lav frem til q2,og går ikke ting på skinner så blir det enda verre!

1 Like

Ouuppss, kom nær kjøpsknappen😄

2 Likes

Kan aldri vite, men interessant funn. :thinking:

1 Like

hvor mye hadde Trond Larsen og er han ute med alt?

Tja…… tror mer at dette er et midlertidig sjokk. Selv har jeg kommet over denne meldingen, kjøpt tilbake mine aksjer og pust og puls har roet seg til vanlig NANO modus.

Det er som nevnt noen ganger så fikk han fyken grunnet uenigheter, da tenker jeg at det er bedre at ledelse og Braun blir enige om hans avgang. Tror ikke dette har så mye og si i det store bildet, vi har vært ute noen vintermåneder før.

Eneste jeg lurer litt på er hvorfor Larsen selger seg ut / reduserer. Hva var hans beholdning før salget ?

Tror vi skal se litt op listene i Oncoinvent, mulig han selger her og kjøper der ?

1 Like

Lånt fra Hegnar Online Forum og inlegg av brukeren Merchant:

Som jeg opplyste om tok jeg kontakt med styreleder på fredag da jeg som en del andre aksjonærer anså måten CEO Brauns avgang ble kommunisert til markedet ikke som tilstrekkelig i henhold til aksjeloven § 6-2 (2) ivm § 6-12 følgende.

Jeg fikk melingen fra styreleder at vi gjerne kunne ta en samtale i går. Vi hadde samtalen i dag som varte i rund 20 min.

Styreleder bekreftet at han allerede hadde snakket med mange andre aksjonærer som hadde samme syn på saken som jeg. Han hadde stor forståelse og redegjorde for prosessen som ledet til at børsmeldingen ble gitt som vi alle måtte erfare. Han orienterte om at styret nå vil vurdere å komme eventuell med en tilleggsmelding. Han hørte nøye på mine juridiske vurderinger vedrørende dette spørsmål.

Men det vesentlige for meg var som jeg også hadde forventet at styret og styreleder ikke endrer på guidingen!

På mitt spørsmål vedrørende Dr. Lars Nieba bekreftet styreleder at han må i den fasen av paradigme selskapet er per i dag har full fokus på hans egentlige oppgaver. Også redegjorde han hvorfor Marlene ble valgt som interim. En forklaring som jeg syntes for gjennomtenkt.

For meg var samtalen en veldig god bekreftelse på at vi har en styreleder som tar selskapets utvikling og alle aksjonærers interessert svært seriøst. Kursfallet vi har sett de siste dager er helt absurd og for meg en kjøpsanledning.

Det gjenstår å se om vi får en børsmelding fra selskapet. Men hvis ikke er det for meg helt klart bekreftet at ingenting har forandret seg vedrørende guiding.

Avslutningsvis påpekte styreleder at enhver aksjonær kan ta kontakt med styreleder da det er en av hans oppover å svare på eventuelle spørsmål innenfor lovens rammer!

36 Likes

Håpløst aksjonærer tar kontakt på den måten i de to tilfellene ved anonyme henvendelser på sosiale medier. Kunne kun ha skjedd i PCI eller NANO. Det er ren barnehage mentalitet. Denne personen burde heller ha investert i noe med mindre risiko. Selskapet og vi aksjonærer blir tatt useriøst om det skal være på denne måten. Om personen leser her, bør denne fjerne dette og besøke Gaustad asap.

1 Like

Om styreleder skal spandere 20 min på hver overnervøse aksjonær som ringer i disse dager, får han jo ikke gjort så mye annet… Er dette troverdig…?

4 Likes

virker troverdig, men det som eventuelt kan bekreftet det er om det kommer en statement fra selskapet som de vurderte å gjøre i følge Merchant.

1 Like

Han har satt seg i den stillingen både under malene sin IR stilling og nå som malene er interrim CEO. Nederst i braun meldingen så er det Egbert som står oppført som IR ansvarlig.

**For further information, please contact:

IR enquiries

Jan H. Egberts, Chairman of Nordic Nanovector
Tel: +31 614672518
Email: janegberts@aol.com**

1 Like

“Du rykker stadig frem i køen. Du er nå nummer xx i køen. Om du heller ønsker at Egberts skal ringe deg opp igjen, trykk firkant.” :joy:

7 Likes