Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Aksjonærer som ringer privat å aksjonærer som disser vedkommende på LinkdIn å sender Mail i hytt å gevær i raseri? Herrefred! Gubben fikk sparken å de hostet opp en dårlig forklaring så vi får bare vente på ny melding som sikkert kommer snart. Ingenting har forandret seg produktmessig ei heller på rekruttering. Jeg snitter heller ned å takker markedet for det.

3 Likes

Ja det var fandens til filleristing pga Braun. Etter heisaturen 2016 har nano vært en jævla trist historie. Begynner faktisk å nærme seg snittet mitt. Ellers har jeg vel fortsatt troa, tror jeg.

Tenker det samme, fikk lastet litt på 22.6 og i dag på 20.8. Er på ferie så følger bare halvveis med, håper at det kommer en mer utdypende melding fra styret som offisielt kan belyse det som har inntruffet. Det er vel bare å glemme denne sommeren og heller se fram til q2.

2 Likes

Bare det ikke blir kursras del II. Nå forventer vel markedet det verste, så da vil vel trolig en slik oppklarende tilleggsmelding ha positiv effekt på kursen.

Samme her. Hadde ikke trodd vi skulle ned på disse nivåene igjen, men man får vel bare benytte muligheten til å handle mer.

2 Likes

Fint at Egbert åpner en terapi telefon eller mail linje for de omlag 10,000 aksjonærene gjennom sommeren … slikt skjer bare i Nano

3 Likes

Skulle bare mangle spør du meg, kanskje disse henvendelsene fra eierne får styret til å gjøre et litt bedre arbeide med å ansette en ceo som overgår ikke bare Braun sin tid i selskapet men Bravo også.

Som Bravo sa i sin tid, dette blir et jævlig usexy kvartal.

"Jævlig" er min formulering :bear:

1 Like

Tror han strakk det enda lengre og kalte det et usexy år! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

#savnerCosta

#ringAdrewKay

1 Like

@Savepig Hvordan ser chartet ditt ut?

Sjekk tatråden, alt over 21 er A OK i min bok slik ting har blitt

5 Likes

image
HYSJ- De leser her inne og vet du er bjellesau :rofl:

1 Like

Da er det bare å kjøpe med andre ord…:joy:

1 Like

Ja hvis «bjellesauen» finner støtte på dette nivået? :thinking::wink:

litt betryggende at short ikke har økt noe her nede, selv om de heller ikke har begynt å dekke heller. Så får man potensielt høyere kurs de må kjøpe tilbake på om det skulle snu opp her.

3 Likes

Ser ikke ut som denne ‘avklaringen’ utløser noe kjøpspress akkurat. Shorterne vil sikkert få kursen ned til 16.-

Det er jo bare 2 183 397 aksjer som skal løses inn av short på vei oppover. Det er 3.3 dagers omsetning isolert (654,619 pr. dag fra 20 dagers snittet) … så det kan bli en vilter affære

5 Likes

Retails selger, de store sitter i ro :+1: Healthcap, med styremedlem, velger å ikke selge en eneste aksje etter Brauns avgang… Mulig de har trua da kanskje :thinking:

10 Likes

Til info, hvis noe skulle slite med husken og det der.

14 Likes

Når kan vi forvente ny CEO? Avgangen gir kortvarig usikkerhet og støy, viktig ikke å glemme produktet er det samme.

1 Like

Mange mener? Har ikke lest noe sted om at Braun skal ha oppdaget noe som helst.

Og er det mange som faktisk har solgt? Ja noen ble svette men sånn er det, samtidig ser du at flere her har faktisk fylt på og enkelte kjøpte seg inn igjen etter å ha angret.

4 Likes