Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ja. Den er 1,5 ned siden da.

Jeg har jo troa, men spekulerte i at jeg kunne begrense tapet, eller få igjen aksjene billigere/flere aksjer til samme pris, om du vil… for så å vinne mer når det smeller opp🙂.

Men jeg prøver ikke å skremme andre småaksjonærer av den grunn, ei heller spre galle utover forumet…

4 Likes

Til de av dere som evt tror at en partneravtale, spesielt i non-core områder som Asia og Europa er uaktuelt fordi selskapet er uten CEO p.t:

De to som har svart på dette temaet på callene siste halvannet år fortsatt i sine posisjoner.

Det er styreleder Egberts og CBO Marco Renoldi.

12 Likes

Pipelyd etc.

1 Like

Det har variert veldig over disse årene: av og til har endringene i synlig short og beholdningene til FTF & co endret seg helt på samme tid, mens andre ganger har det vært dager og uker tidsforskyvning.

Så er ikke så enkelt å dedusere for mye ut av det. Lett tilgjengelig og billig er det ihvertfall helt tydelig

Flere enn meg som føler tinnitus i øret. Kan siste mann slukke lyset så snakkes vi til høsten😩

1 Like

Finner det svært merkelig at ikke markedet priser inn DLBCL resultatene mer. Meg bekjent var denne indikasjonen så og si avskrevet. Markedet er enorm for indikasjonen, og en liten bit av dette vil jo resultere i enorme verdier.

5 Likes

Historieboken er full av selskaper som har sittet på enorme verdier, men som aldri har blitt realisert. Derfor prises slikt inn i veldig liten grad.

Det NANO trenger for å komme opp av grøften er fortsatt stødig rekruttering som viser at målet kommer stadig nærmere, og aller helst en partneravtale som viser at produktet faktisk blir verdsatt av eksterne.

9 Likes

Det kan være vanskelig å inngå avtaler som er gode nok? De har jo potensialet til å bli “mid pharma”… blir de kjøpt opp blir det mye mindre verdier på eierne.

Stemmer det at Jean-Pierre Bizzari har kjøpt aksjer i det siste? I så fall skulle vel dette være meldt mtp på at han sitter i styret

Er ikke dette innløsning av RSU eller opsjoner?

De meldte noe slikt for en stund tilbake siden, jeg skal ta en titt.

Edit:
Mr Egberts tok styreoppgjør i 8 047 aksjer 18.juni.
Mr Bizzari det samme med 4 802 aksjer.

Det var tre - fire andre som fulgte på :sunglasses:

1 Like

Står hvertfall oppført som kjøp i listen for et par uker siden. Men kan også være RSU/Opsjoner.

1 Like

De må vel inn i VPS okke som, da vises det i listene om det er over visse terskler.

Hehe, denne ordlyden enkelte av dere mener manglet i meldingen om Braun sin avgang? :wink:
Ser Targovax tok lærdom av reaksjon i Nano :sweat_smile:

Oystein Soug, CEO of Targovax, said: “I would like to thank Torbjørn for his
leadership, dedicated work and his valuable contributions to Targovax. He has
played an important role in developing and executing our company’s strategy.
Torbjørn’s belief in the technology and future of Targovax is strong but taking
a CEO role is a natural next step for him. On behalf of the Board and the
Company, I wish him success in his new endeavor.”

11 Likes

Der har nano litt å lære av Targovax og Soug ja :slight_smile:

1 Like

Er vel kanskje ikke helt sammenlignbart :man_facepalming: Få inn en ny ceo i targo som drar etter 2-3mnd så skal du se den meldingen blir skrevet farlig lik Nanos :wink:

3 Likes

Bizzari økte med 11k aksjer ifølge listen 25.06 - og han innløste 4 802 aksjer ifølge børsmeldingen 18.06.

pdx er på saken og skal sjekke listene når han får anledning.

Interessant…

Denne er fra 2.juni, her har man en grei oversikt

Det er små volumer med total RSU og aksjer på de enkelte, kun symbolsk

Bizzari innløste 11430 RSUer. Dette meldt 18/6.

Sannelig. Forvirrende med to meldinger samme dag med ulike volum på innløsing av RSU.