Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Merk ordlyden fra Nordic Nanovector:

On behalf of the Board, I would like to wish Peter well in his future endeavours.

Fra TRVX:

On behalf of the Board and the
Company, I wish him success in his new endeavor.

Det er i alle fall ganske tydelig at Peter Braun ikke går rett inn i noen ny stilling.
Noe som absolutt tyder på at han faktisk gikk av pga “personlige grunner”.

Når det er sagt, så hadde det kanskje vært en smidigere løsning med permisjon, men er ikke utenkelig at noe slikt ikke ville passet for styret, spesielt ikke såpass tidlig i stillingen.

Evt såpass tett på noe stort, som krever at CEO er 100% på plass.

Interessant at Braun «tviholder» på CEO-stillingen på Linkedin da. Er fortsatt oppført, og driver å laiker ting, som CEO Nordic Nanovector.

1 Like

Et bittert brudd? :thinking:

Vel, det står jo i meldingen at Malene blir interim CEO med umiddelbar virkning,

Det står IKKE at Braun går av som CEO med umiddelbar virkning.

Så litt flisespikkeri, men det trenger absolutt ikke å bety noe bittert brudd.

Om det er tilfelle at moren til Braun er dødssyk, så er det et svært forståelig og renhårig trekk av Braun å ville trekke seg.

Det verste med denne saken er egentlig Nordic Nanovector sin manglende evne til å skrive utvetydige børsmeldinger. Der bør noen ta ansvar.

2 Likes

Innenfor temaet lederteori så er det de første 90 dagene som viser om en leder er egnet eller ikke til jobben, kanskje han rett og slett ikke hadde det som ble forventet av han.

2 Likes

Litt på siden, men tenker noen her har peiling.

Har en kompis som fikk påvist tykktarms kreft i går.

Finnes det noen av selskapene her på TI, eller noen dere kjenner til som forsker på dette ?

Er det kun cellegift / stråling som er den eneste behandlingsformen ?

Husker Targovax holdt på med dette for en del år siden. Har ikke fulgt dem på flere år.

Hvorfor innløste Bizzarri opsjonene ? Vil han være klar til å selge ?
Dette er en hypotese :slight_smile:
Hypotese er en gjetning, antagelse eller forklaring som synes rimelig ut fra foreliggende kunnskap, og som man forsøker å avkrefte eller bekrefte

Kan noen avkrefte at han vurderer å selge?

Hubro

3 Likes

Takk så mye InVivo :grinning::grinning:

hgsd300 tror Targovax har et colorectal studie gående med avlesning 1H2022 vet jeg men usikker på det er samme type som vennen din fått påvist.

2 Likes

Tror ingen her kjenner han dessverre.

Takker, sjekker opp nærmere :grinning::grinning:

De bør vel i teorien ha innruleter alle pasientene et par uker inn i Q3 hvis de skal rekke å presentere 3 mnd top line data i slutten av 2021. Kan jo forstå hvorfor markedet er avventende. Den guidinga er jo mildt sagt spenstig. Hvor mange pasienter regner dere med Nanov bør ha ved Q2 presentasjonen?

Med den guidingen bør de jo ha snittet på 9 pasienter pr mnd siden 26.mai. Altså bør de ha innrullert ca 27 pasienter ved q2-rapport i slutten av august. Jeg tror det er for ekstremt, med oppblussing av Delta-varianten ol. Jeg har base case at innrullering er ferdig 31.12.21, og at de da må ha hatt et snitt på ca 5 pasienter pr mnd siden 26.mai. Altså er det bull i min bok om de rapporterer 15 nye pasienter ved q2 i august

4 Likes

Kan fort bli sommerens rakett=)
Postive signaler fra short som reduserer og innrullering med høy selvsikkerhet fra selskapet. Klarer ikke se at denne skal tilbake til gamle nivåer. Det er kommer for mye nytt, målstreken nærmer seg og mulighet for partner/ bud når som helst.

1 Like

Voleon fortsetter å dekke inn, 63.000 i går :+1: Får forhåpentligvis litt fart på seg etterhvert!

10 Likes

Jeg har valgt å se forbi den midlertidige støyen i Nano og kjøpt en god del i denne de to siste dagene. Tror lav 20 tall er en meget god inngang på litt lengre sikt.

6 Likes

21,60 avsluttet uka. Liker det.

3 Likes

Pen fredagsclose det

3 Likes