Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Skal de levere readout før årslutt må de ha fullført rekrutteringen 3mnd før 2022. De trenger altså 9 pasienter i mnd fra forrige Q rapport for å rekke guiding.

Etter min mening så holder ledelsen guidingen enda da de håper på en kraftig ketchup effekt.

1 Like

Det er innen rekkevidde. De har tidligere antydet te tempo på sju i måneden fra «late spring. «

2 Likes

Merk deg at guidingen gjelder «foreløpige» 3mnd-topplinjedata. Det kan godt bety at de rapporterer/leser av 3mnd topplinjedata på feks 105 pasienter, ikke ulikt metoden til MEI Pharma.

1 Like

“Reconfirm to complete patient recruitment allowing for top line 3-month results by end 2021”

Dette skriver de i Q1-rapporten. Ut ifra måten de skriver det på så vil jeg tro at de ønsker å lese av top line data på samtlige 120 by end 2021.

3 Likes

Definitivt ferdig rekruttert alle sammen i løpet av q3 ja, virker helt umulig

Det er uvisst hvordan ketchup effekten slår ut. Blir den i det hele tatt utløst dette kvartalet??Håper på å bli overrasket på en positiv måte men forblir nøktern da Q1 ikke leverte som forventet. Delta kan ha satt ekstra kjepper i hjula som utsetter ketchup effekten yttligere.

Som du selv siterer dem så er altså planen å fullføre rekruttering for å kunne ha mulighet til å rapportere topplinjedata.

Jeg tolker det som at de rapporterer data på x antall tilgjengelige pasienter når pasient nr 120 har fått behandling.

@pdx kan vi få en ketchupflaske emoji dedikert til denne tråden ? :grimacing:

:canned_food: holder ikke @vegar_beider

5 Likes

nano aksjonærer om rekruttering slår til på Q2

giphy

4 Likes

Trends, Charts, and Maps - ClinicalTrials.gov

Stoppet litt opp i fjor , men vil ikke si det er noe som tyder på forsinkelser iår.

Litt tidlig med FOMO effekten mot Q2 enda

Hvem snakker om FOMO? Hva betyr det?

Det tror jeg du kan glemme. Her er det like mange som vil velge å sitte ute eller redusere. Risikoen for utsettelse er tilstede og ikke mange som tør gamble på at de ikke utsetter.

Fear of missing out.

Det er vel ikke mange som har mye å redusere videre på nå… reduksjonen er vel i stor grad tatt ut med kursfallet med short vi har nå ?

Tror nok at vi fort ser 25-26 før q2, ikke pga fomo, men fordi man har sett enkelte short begynt å dekke inn på dette nivået. Det er nok lagt en bunn for denne gang, og med litt tilbakekjøp så ser vi kjapt 3-4 kr opp :+1:

1 Like

La meg nå få trolle i fred…

2 Likes

… ingen grund til at sælge; der er lang vej endnu … breakout på udmærket volumen så langt.

1 Like

And then we go

1 Like

Kan noen forklare: når short er satt og kurs blir kjørt ned til ønsket nivå ,hvorfor dekker di da ikke inn , hva er vits i bare å holde kurs lav ovér tid???

1 Like