Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Jeg for min del må lukke øynene, sitte på hendene, lukke “aksjeskuffen” og heller irritere meg over at jeg ikke har noen ledige likvider til å kjøpe mer. For nå tror jeg at guidingen holder vann og at sjansen for positive overraskelser i rekrutteringen er litt større enn at det skal komme mer negativt. Så får jeg håpe at neste emi blir satt høyere en dagens nivå.

2 Likes

:point_up: :point_up_2:

Yes. Sums it up quite nicely. Feels like Nano is trying to minimize what they can to make read out. Fundamentals are strong. They know this and I guess going all cost efficacy now. So I will sleep well until we get there. I like the mini attempt they are going for in order to secure our investments. Sure hope we make it without another water fall. But, either way super happy Betalutin will hit market soon for those in need. I just wonderful !! So happy. Nothing like finding a way to help others and hopefully get a thank you financially later. Good luck to day traders! Hope we all benefit in the end.

1 Like

Nå når de flytter guiding til 1H22, tar de på en måte utgangspunkt i innrulleringstakten fra 17. februar og til dags dato.

Denne innrulleringstakten er 0,79 pasienter pr uke, eller 3,39 pasienter pr mnd.

Dette vil si at om Nano fortsetter takten de har hatt de siste 6 mnd, vil de være ferdig innrullert ila februar 2022, med top-line data 100dager etter dette.

I mine øyne er det såklart kjedelig med denne utsettelsen, men i all elendighet ser jeg hvertfall på det som positivt, at det eneste som skal til for å nå denne guidingen, er å holde samme takt som nå. I tillegg tror jeg ikke kursen er under 20, om takten opprettholdes, og innrulleringen fullføres om ± 6mnd.

5 Likes

Er helt enig med deg der. Det som blir avgjørende for kursen i det korte bildet er hvordan Styreformann og interim CEO fremstår på presentasjonen i morgen.

Vi er vel lei av superoptimistiske guidinger som mislykkes gang på gang. Malene var vel den mest edruelige på lang tid på radforsk intervjuet. Braun fremstår i ettertid som en som hadde tatt altfor mye tran, og dette er vel muligens årsaken til hans “personlige grunner” til å forlate skuta. Han hadde jo mistet ansikt helt på Q2 med denne rekrutteringstakten vi nå er oppdatert om.

Vi får gjøre med Paradigme som man gjør for å spise en elefant.
Elefant: En bit om gangen,
Paradigme: En pasient om gangen.

5 Likes

Nano bedrifts historie for ettertiden blir seigpining av aksjonærene i stor skala og over mange år…

Partner er langt fra en gratis lunch det heller. Da selger man ut framtidig inntjening, det utgjør i praksis “utvanning” for oss det også. Og jo før den kommer, jo dyrere blir den, sånn sett.

Finansiering er alfa og omega. Og alle finansieringsalternativer koster penger.

Det beste alternativet er å satse på tunge aktører som i dag har kullsviertro på produktet. Altså at dagens store aksjonærer igjen garanterer for en emisjon, om nødvendig.

Må si jeg med glede hadde tatt imot en partneravtale som gir nano en stor kasse til å starte opp pipelinene, i bytte mot tilganger og inntektssplitt i deler av verden!

Det hadde rerisket caset - også mhp at produktet når kundene - med en større velkjent aktør som kan bistå med distribusjon og merkevaret sitt

4 Likes

Tja som du sier så koster det uansett finansieringsalternativ. Spørsmålet er om en partneravtale vil sette fart på oppstart av andre kliniske studier. Alt avhenger vell av avtalen, men med tanke på tynnslitt investor-tillit og at de pt. har lock-up på å trykke flere aksjer, så tror jeg en partneravtale er 50% sannsynlig de neste 6-9mnd.

1 Like

@TheObserver @InVivo @TyrionIV

Er det for optimistisk å tenke at:

“In addition, the Company confirms it will invest no further funds in its Archer-1 Phase 1b trial investigating Betalutin[®] in combination with rituximab in 2[nd]-line FL. The findings from this study, announced on 25 May 2021, will be important to inform the future development strategy for Betalutin[®] in 2L FL.”

antyder at “vi vet det vi trenger å vite for å ta dette videre på sikt” siden " the findings will be important to the future development strategy" ?

I mean, come on:
“The preliminary results show clinical activity with seven out of seven patients achieving a response, including 5 complete responses and 2 partial responses. All responses are currently ongoing, 5 of them 2 years after Betalutin® administration.”

:man_shrugging:

19 Likes

På mitt aller mest optimistiske så HÅPER jeg at comboen kan brukes off label straks Betalutin er godkjent.

3 Likes

Interessant, altså at Betalutin får conditional approval i 2nd line i combo med Rituximab, sammen med single treatment i 3rd line? Mens de da kjører videre med confirmatory phase 3 trial.

Volumet i dag er ikke så fryktelig høyt, om vi sammenligner med andre fundamentale nyheter så langt i år. Hva det betyr får tiden vise.

1 Like

Champagne problemz snart?

Til å være verdens undergang så synes ikke jeg heller at dette utløste så voldsomme bølger. Det blir litt mer avklarende i løpet av morgendagen. Gjør Malene og Egberts en god figur der så kan vi vel konkludere med at at verden ikke gikk under denne gangen heller.

Det positive må være at innrulleringen går sin gang, og at selskapet er mer på med informasjon. Tror Malene kommer til å sette sitt preg på dette fremover. Hun er kanskje bedre egnet enn mange har gitt utrykk for.

9 Likes

:rocket: :rocket: :rocket: :joy:

4 Likes

Det mangler altså 28 pasienter + avlesning av 3 måneders data, før Nano kan sende inn søknad om å få Betalutin på markedet. Samtidig prises selskapet p.d.d til i underkant av 1,9 milliarder, hvorav 370m-ish er cash…

Vi har altså et selskap med et produkt som kan være rundt 1 års tid, eller mindre, unna å nå marked. Og dette produktet er ifølge data noe av det bedre som finnes på både effekt og safety. I tillegg fantastisk i kombinasjon med f.eks rituximab. Nå viser det seg at man også i dlbcl har klart å få god data(ja, tidlig enda).

At vi ligger og surrer nede på 19 kroner er egentlig utenkelig etter å ha sett rekrutteringshastigheten øke i februar, samt data fra Archer-1 og Dlbcl… Greit nok, det har vært en del rot, men produktet Betalutin og dataen fra selskapets pipeline er SVÆRT underpriset imo!

Og apropos nedgangen som har vært siste tiden, det er lett å se hvem som sitter og hvem som selger, ref. aksjonærlisten. Så kan man jo lure på hvem som sitter på best informasjon :thinking::wink:

14 Likes

Er vel stort sett et ledelsesproblem som gjøre at kursen er der den er nå.
Strengt tatt styret sitt ansvar.
Spennende å høre om " CEO" klarer å snu skuta.

1 Like

Ønsker at de kommer med redgjørelse i morgen for de tiltak de setter inn for å konservere cash.
De sitene som nå avvikles håper jeg kun er ett av flere tiltak.

Synes ikke 9 pas på litt over 2mnd var så galt - kan for bli 11-13 ved Q pres. Fint de informerer nå.

7 Likes