Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hvis de skulle holde aflæsning i H2 2021 skulle de på 3 mdr have indrulleret ca 28, så 11-13 er ikke meget.

Enig i at innrulleringstakten var helt ok.

Mitt problem med meldingen i går var tvetydigheten og selvmotsigelsene, og alt som kan tolkes og leses mellom linjene.
Man sitter igjen med et inntrykk av at selskapet ikke har styring eller retning.

Og det var unødvendig å vente til siste sekund med å endre guidingen, dette visste alt og alle etter q1.

3 Likes

Jeg tenker jo at når ny CEO trer inn, så har han/hun en eneste gylden mulighet til å rette opp evt for optimistisk guiding, og det er ved første kvartalsrapport som avholdes.
Den muligheten grep ikke Braun overhodet, tvert imot

1 Like

Hva med resten av gjengen da? Hvor mye kan man laste Braun for? Han hadde vel knapt rukket å sitte seg ned i direktørstolen før q1.

2 Likes

Enig, men nå har vel aldri utforming av børsmeldinger vært NANOVs sterke side :joy:

Om du tenker på Archer så tolker ikke jeg så mye ut av det, vi vet at det funker i combo og det vil være penger rett ut av vinduet å kjøre noe mer eget 2FL løp før vi har readout. Det synes for meg ganske klart at de tar sikte på å samkjøre det i fase 3.

:dart: ja… dette var åpenbart for alle utenom NANOV selv tydeligvis - tipper delta biter mer enn vi aner andre steder enn i Norge/Skandinavia. Det er forbausende stor vaksinemotstand rundtom og mange land sliter så fort de kommer over 50% vaksinedekning, hva som foregår i hodet til folk vet jeg ikke men det er det helt sikkert en annen tråd på her på TI.

3 Likes

Det har vi jo visst i årevis, helt unødvendig å mase om dette i oppdateringen rundt fremdriften i Paradigme.

De sauset sammen så mye forskjellig info i den meldingen at det er vanskelig å bli klok på hva ledelsen egentlig tenker om veien videre.

Det skjønner de kanskje selv også mtp på ar de ser seg nødt til å holde en Q&A-session i morgen

2 Likes

La oss håpe at morgendagen blir positivt oppklarende :pray:

De formulerte seg litt rørete, men det jeg tolket var at nå fokuserer de 100% på noe som i nær fremtid vil gi god børsverdi/pynte brura for salg/partnerskap.

Fremfor å holde på litt her og litt der…, om du skjønner hva jeg mener🙂

2 Likes

Alt var vel ganske greit frem til hit:

"
In addition, the Company confirms it will invest no further funds in its Archer-1 Phase 1b trial investigating Betalutin® in combination with rituximab in 2nd-line FL. The findings from this study, announced on 25 May 2021, will be important to inform the future development strategy for Betalutin® in 2L FL.

Antar riktig tekst skal være “form” og er man fersk aksjonær skulle man vell tro at Archer-1 var en total fail utifra den teksten.

…og vi trenger vel ingen R&D day? Betalutin er ferdig, vi trenger rekruttering. Evt en R&R day for alle aksjonærene :rofl:

1 Like

Revive & Resuscitate? :laughing:

1 Like

Ser heller ikke behovet for en R&D day når tiden har stått stille siden sist R&D day.
Med unntak av at de har litt mer data fra noen av studiene å vise frem så ser jeg ikke helt hvordan det skal ha forandret fremtidsmulighetene siden sist.

3 Likes

De kjører R&D for å hente penger like etter :man_shrugging:

Å herre gud, dropp å følg med på R&D Day du da hvis du aldri skjønner noe av dette. Ledelsen har jo hintet om dette tidligere i år og. Hvis det er noe som trengs bortsett fra å fullføre Paradigme så er det en tydelig kommunikasjon til investormarkedet på hva planen er VIDERE etter 3. linje FL, hva og hvordan skal selskapet leverage på Betalutin, Alpha37, Humalutin etc. og nye indikasjoner. Jeg satt veldig pris på forrige R&D day!

5 Likes

Eller de bygger opp en strategi- og markedskommunikasjon som skal brukes for å maksimere verdien i en kommende partner-deal :crown:

2 Likes

Melding om ferdig rekruttering i november kan bli en kjempegreie🤑

Tror dere data vil presenteres så raskt som overhodet mulig? Eller kan vi risikere at de venter for å treffe en eller annen konferanse??

Det tror jeg er ett veldig godt spørsmål å stille i morgen, for historisk har de vel sverget til å slippe data på konferanser.

De kommer til å slippe data så fort de har de, noe annet vil være totalt illojalt mot guiding og investorer. Det vil jo være hele grunnlaget for søknad og hvorvidt Betalutin blir behandling eller ikke.
Vi er forbi tiden hvor vi snakker om konferanser.

7 Likes

Om det var behov for å blande det inn i denne meldingen synes jeg kanskje ikke, men en R&D-day i Q4 er vel fornuftig tenker jeg. Selv om det har vært kjent lenge at de vurderte samkjøring av confirmatory trial for 3-linje og fase 3 for 2-linje, så må de jo på et punkt konkretisere strategien for dette? Plan for confirmatory trial må jo uansett være på plass før de kan file for AA.

8 Likes

Spot-on!

-The decision to host a company research and development (R&D) event for investors and analysts should not be taken lightly. Beyond the associated costs, the amount of time it takes to properly prepare is a big endeavor and can be a significant distraction to a company’s management team. When considering whether or not to host such an event, we recommend you think strategically and ask yourself if this is the right time. For example, does the company have an updated message, a new clinical program to reveal, or an updated story to tell? Bringing in the investment community for any one of these reasons makes sense.

However, without an appropriate reason to host an R&D event, you may actually draw a negative investor reaction or set inappropriately high investor expectations. They will wonder, Why now? Do you have something big to say?
(Westwicke)

5 Likes