Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Egberts snakker bra rundt partner-mulighetene! Han sa også at det vil være aktuelt med partner i «important markets» mens i «smaller markets like Scandinavia» vil man kjøre alene. Det er lovende, og cash holder til 2H2022 så jeg håper vi kan få se en partner-deal mot sommeren 2022 etter data readout fra Paradigme.

2 Likes

ikke et godt stykke på vei, “finalizing” tror jeg var ordet han brukte :wink:

Endelig godt at Egberts sa, og la vekt på, at han har sittet på andre siden av bordet og at det ikke er fornuftig for en eventuell partner å komme inn før det foreligger resultater.

My take er at vi ser en partner(om det er aktuelt) mellom top-line readout og oppstart/oppstartet fase 3

15 Likes

Men jeg var faktisk litt skuffet over at Malene ikke kunne si hvor mange pasienter som var i screening, dette har de jo kommunisert før men vi får vell update på dette muligens den 27.

Det var det jeg også mente jeg hørte. Confirmatory trial skal allerede være påbegynt år de filer for AA, så det er jo naturlig at de nærmer seg allerede. Tipper R&D-day vil gi informasjon om oppsettet med hensyn til antall, armer, subgrupper, timeline osv…

Forøvrig var de tydelige på at de også ønsker å bruke R&D-dagen til å tydeliggjøre at NANO er mer enn Paradigme.

1 Like

altså, finalizing var ordet han brukte, “tror” og " :wink: " opphever hverandre, hehe.

Hun svarte vel indirekte på dette med å si at august er en dårlig måned, pga ferie o.l. Det er vel derfor de også kom ut med status pr 3 aug da de ikke regner med flere i denne måneden.

Ellers gir jo ikke minst Marco fremdeles et stødig inntrykk.

Tålmodighetskrem er nødvendig selv om vi der drittlei den.

2 Likes

Marco for president - den fyren er 50% av grunnen til at jeg har holdt ut siden 2017. Når jeg hører han så glemmer jeg alle dagene med børsutvikling ala i går, fordi jeg sitter igjen med ståltro på at han og resten vil dra dette ut i markedet om 1 år, og Egberts vil inngå gode avtaler på vegne av oss aksjonærer.

3 Likes

Jeg synes det er best at de holder seg til samme måltall hele veien, altså innrullerte. De burde ikke nevnt pasienter i screening sist for det skapte bare masse tullete sammenblanding, men da hadde de vel et brennende ønske om å pynte litt på fremstillingen.

15 Likes

Noen her som ikke tror det blir ny emisjon i Q1? Er vel rundt 200mill igjen i kassa ved nyttår, og fortsatt minst et par måneder igjen før fullt rekruttert Paradigme. I tillegg bekreftes det at det er lite sannsynlig med partneravtale før avlesning.
Det må vel komme noe gull på R&D dagen for at kursen skal være vesentlig høyere, da alt annet er stanset. Er det noen triggere som kan løfte oss opp av hengemyra?

1 Like

Mzl og en archer arm, åpner for et ganske stort marked

2 Likes

I’m very content with Q and A. Is just to hold on now. Betalutin will be medicine!!

5 Likes

F.eks utnevnelse av en ny CEO av et brukbart kaliber uten personal reasons.

3 Likes

Hengemyr var da kursen var 10kr, verden stengte og rekrutteringshastigheten tilsa filing i 2024 eller noe… :sweat_smile:

Det virker sannsynlig med emisjon ila H1 2022 ja, men det interessante er jo i hvilken situasjon og på hvilket nivå. Trigger før det vil jo være enrollment complete for eksempel. Med negative stemningen som er nå så skal det jo lite til for at den gir kursen et boost. R&D-day kan bli en trigger.

Uavhengig av spesifikke triggere tror jeg på at markedet gradvis vil ta inn over seg at tiden frem til topline-data begynner å bli kort. Kanskje og forhåpentligvis ser vi plutselig en eller flere større aktører gjøre inntog på aksjonærlisten som følge av det, hvilket vil kunne bli en trigger.

Forrige emisjon var jo forøvrig helt gull for de av oss småaksjonærer som fikk overtegne 10x :smiley:

Tidsestimatet for fullt rekruttert Paradigme må vel sies å være rimelig konservativt iom at det langt fra er sikkert at covid-19 vil være en begrensende faktor i hele denne perioden. Mao; absolutt muligheter for at rekrutteringen i seg selv kan bli en kursløftende faktor.

4 Likes

Gull å handle på 22,50? Nope, ikke for meg som har sittet long og fortsatt sitter og tviholder på alt jeg har samlet opp siden 2017.
Edit; Ja, jeg ga meg selv klovnefjes fordi jeg fortjener det.

4 Likes

Marco var bunnsolid som alltid!

Synes ikke Malene var veldig optimistisk på utsiktene til å unngå emi før read-out - tidligere “garantier” om dette var i alle fall ut vinduet.

Reinvestere besparelser i Paradigmerekruttering, ferdigstillelse av CMC-behov og oppstart confirmatory trial kommer vel til å trekke godt på kassen, så redd det kan bli tight mellom readout og cash runway.

Krysser fingrene for noe raskere rekruttering fremover for å få readout noe tidligere.

Vil selvfølgelig være en kjempefordel å få emi etter en enorm derisk som readout, heller enn rett før. Kanskje til og med droppe den helt om det kommer partner på banen.

7 Likes

Mer underholdende å gå i begravelse enn å høre den gjengen der… malene høres trist ut samme gjør renoldi. Syntes Egbert kan søke jobben. Han vet hva han driver med og kan drive en organisasjon. Malene virker jo helt fraværende og skyver alt over på de andre.

2 Likes

Malene er midlertidig(!) CEO og det kommer nok melding om ny CEO ganske snart. Kan ikke forvente at hun skal styre noe show her.

Marco er 100%
Troverdig, kunnskapsrik og reflekterende i sine svar
Malene… jeg skjønner ikke annet enn at det økonomisk var ett godt trekk å sette henne i stolen inntil videre

Der går veien, om enn i sneglefart

3 Likes

De guider samme inklusjons takt kanskje noe bedre mot slutten. Hvor lenge har vi med dagens takt igjen til fullført paradigme?