Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Nei, rekrutteringen ser ut til å peke på ferdig rekruttert februar/mars og data 3 mnd etter det (mai/juni)

19 Likes

Fantastisk oppdatering i dag, snart er de i mål hvis alt går bra

1 Like

9 i kvartalet, de trenger 28 = 9,66 mnder → Mot slutten av april - litt ut i mai 2022 => vår/tidlig sommer. Vis oss gjerne hvordan du kommer fram til februar/mars, om du forventer 12 i kvartalet ender det der.

Som sagt, er case-grunnen at de kan lansere partneravtaler eller overgå forventningene i høst/vinter.
De som tror på det kan ha grei grunn til å sitte.
Også de som ikke vil trade utenfor aksjen kan ha godt av å sitte til caset får utspilt seg. Tror ikke 19kr er noen god salgskurs i det lange løp.

1 Like

OPPGANG! Nano har, trolig for første gang i historien, IKKE gått i rødt alle de 3 påfølgende dagene etter negativ melding! Om ikke det er et signal for at vi skal opp straka vegen til himmelen så skjønner jeg ingenting! :partying_face:

9 Likes

Er vel like mye spørsmål hvordan du kommer frem til 9 i kvartalet :wink:

1 Like

Hvor har du 9 i kvartalet fra? Du har nok misforstått – dette var ikke en kvartalsrapport.
De hadde per 3.august fått inn 9 stk siden sist oppdatering som var 2 mnd og 7 dager siden forrige oppdatering 26.mai.
Dette gir i overkant av 4 innrullert pr mnd og altså i rundt 7 mnd til ferdig innrullert som gir ferdig rekuttert feb/mars og avlesing i H1 i henhold til guiding.
(For øvrig ble det også opplyst om at vi nå er i en ferieperiode i de fleste innrullerende land som fører til færre inklusjoner og at man ser for seg en litt bedre innrulleringstrend utover høsten basert på tidligere erfaringer)
Til slutt: Covid har hatt stor impact siste mnd og vil nok på mange måter styre dette også videre – dette kan gi både positive og negative utslag på innrullering målt mot slik det er nå.

14 Likes

Bekreftelsene som kom fram på Nanovs conference call i dag synes jeg var svært positive og veier godt opp for den utsatte guidingen. Trekker fram disse punktene:

  • Archer var så positivt at de ikke trenger flere inn før fase 3 (Marco sa rett ut at han så på det som en positiv nyhet at denne ikke skulle investeres mer i)
  • Design for fase 3 nær finalised og klar for å diskutere endelig utseende på det med fda.
  • fase 3 kan bli med opptil flere indikasjoner.
  • Cmc i ferd med å oppfylle fdas krav.
  • Vært i en del samtaler med interessenter/potensielle partnere, men de ønsker se tall/outcome fra paradigme før de “comitter” seg (partner kan ikke ventes før 3mnd readout)
  • Management helt confident på at de innfrir kravene til fda for paradigme mtp effekt/safety basert på hva som er kommet fra interrim-readout, tilbakemeldinger fra IRC, lymrit og archer.

(Det er nok mer enn dette som ble opplyst om, men hadde til tider konsentrasjonen på annet gjørende, så noe falt litt bort fpr min del)

43 Likes

Tror noe av grunnen rett og slett er at kursen falt uforholdsmessig mye ifm at ceo gikk av. Mine aksjer beholder jeg nå igjennom neste Q-rapport & avventer ny CEO :facepunch:

3 Likes

Alt i alt synes jeg dagens presentasjon var noe av det bedre jeg har sett fra NANOV gitt situasjonen de er i. Dvs - de kunne ikke håndtert dette bedre​:clap:t3::clap:t3::clap:t3:

3 Likes

Trist at de er i denne situasjonen så kort tid etter Q4. Hvem skulle trodd det.

1 Like

I Q1 havde de 10 indrulleringer og 2-3 stk. til screening i følge Braun. De 2-3 som var til screening, må være inkludert i nuværende 9. Vi ved ikke om hvor mange der kommer til indtil d. 27 aug., men hvis vi forstiller os en mere, så er vi op på 10.
Hvis det fortsætter så er vi 120 patienter i ca. april 2022.

At guidingen måtte endres trodde nok de aller fleste @anon57124368

Dagens sesjon var for undertegnede en betydelig derisk når det gjelder verdien av det kliniske, og hvordan det vil påvirke end scenario.

Jeg skal innrømme at selv om Einarsson på Radforsk forteller at Betalutin mest trolig blir medisin, er dette lite å vektlegge sammenliknet med dagens bekreftelser fra Renoldi og Egberts.

Dette var første gangen de i klartekst sa at effekt og sikkerhet er akkurat så gode som det de forventet og ønsket seg, og bekreftet at de er sikre på at utfallet av Paradigme vil gi Accelerated Approval.
Verdien av en slik kommende bekreftelse fra FDA er overhodet ikke samsvarende med MCAP pr i dag. Oppsiden, frem til nå, har vært befengt med en grad av usikkerhet; hva om read out skuffer? Det ble eliminert i dag, og det betyr, emisjon eller ikke, at her vil vi om ikke lenge få en voldsom reprising av selskapet.

Marco sier også, heldigvis, at beslutningen om å ikke investere mer i Archer 1 er av positiv karakter. Alle parametre de ønsket å se fra denne kombinasjonen er oppfylt. De er klare for å lansere ny kombo-arm i fase III som vil grunnlag for godkjennelse i 2L. Det blir med Rituximab, ikke en biosimolar.

De ønsker også å avholde en R&D for å dele kunnskap og planer for markedet som de ennå ikke har delt. De vil samtidig sørge for at investorene blir betrygget om at investeringene som er gjort innen CMC er vel anvendte penger som sikrer at Betalutin blir godkjent for 2L og 3L.

Sist, men ikke minst, er Egberts klar på strategien for videre markedsstrategi. De vil inngå partnerskap på utvalgte markeder, gjerne de største. Det betyr at de ikke lengre sikter på å kjøre USA alene, men teame seg opp med BP for å få best mulig potensialet ut av synergiene BP kan tilføre. De har apparatet og ressursene man trenger for å booste salget. Det er en god strategi å sitte igjen med 50 % av enorme inntekter fremfor 100 % av marginale inntekter og en tung, lang vei å gå for å nok markedsandeler.

Forsinkelsen ble raskt bagatellisert i min oppfatning i dag siden de langt på vei garanterte for at de vil få AA på Paradigme.

47 Likes

Stilte spørsmål om ny vurdering av partnerskap sett i lyset av hvor dårlig de er til å rekruttere. Glad for at de bare ser for seg å ta mindre marked selv og inngå partnerskap for større marked.

2 Likes

Skulle kanskje gått i partnerskap for å rekruttere fra start av?

Godt å se at de ikke lenger er så bastante på å kjøre løpet på egenhånd. Planen var vel partnerdeal for Europa, for min del må de gjerne gå for partner i USA også. Mer aksjonærvennlig i form av større up front og gir muligheter til å blåse liv i pipen i langt større grad.

2 Likes

Ett år frem så er det ganske sannsynlig medisin - vi har fått en bunch med meldinger det siste året som helt klart tyder på det. For ikke å snakke om Archer-1 og DLBCL resultater.

Hvorfor er aksjen så svak? Finnes det virkelig ingen som ønsker å ta en posisjon. En gåte for meg.

I IPO til Onco så er bla Geveran, Canica, Must, Sundt osv med - Onco er i Fase 1 og vil prises til 7-800MNOK. Tror nok ikke jeg kommer til å skynde meg for å kjøpe aksjer der. Venter til 3mnd før de har noe på markedet.

1 Like

Hadde kanskje hjulpet om ledelsen selv kjøpte aksjer i markedet. Vi er jo ifølge dem på oppløpssiden…

De har rikelig med opsjoner, trenger ikke handle aksjer i markedet da