Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Disse gutta her du mener? : :smiley::wink:


Vekkerklokke fra vidda

4 Likes

Oppgangen de siste fem ukene har vært utrolig bratt, men også veldig jevn og pen. Volumet har vært upåklagelig, og det er vel få andre ting enn høydeskrekk som kan bremse aksjen.

Sorry, legger kniven ned i skuffen igjen, aiiiit?

1 Like

Satte et salg på 89kr like før den raste nedover… fikk den aldri … hva skjedde rundt klokken kvart på to da? Major dump haha… den gikk helt ned til kjelleren på 82,75

Jeg opplever det samme problemet…

Alle må selvfølgelig få kjøre etter egen filosofi og det er egentlig bra å ikke ha for høye forventninger . Men når du nevner at det ikke finnes triggere etter ASH så mener jeg du tar feil;

Etter jul begynner vi å snakke +/- 12 mnd til readout PARADIGME, PRIME, BTD, Lugano 19, NNV003, DLBCL updates, Archer-1, Partneravtale bare for å nevne noe.

Personlig tror jeg flagging ifm kjøp vil være neste store trigger.

Lykke til uansett strategi :slight_smile:

Edit: @pdx kan gjerne flyttes til småprat, sorry :slight_smile:

7 Likes

Kanskje den har fått hikke. Har prøvd å google etter en fix, men har ikke fått det til, ennå.

Ligger en salgspost på 90 48 ordre, ca 41000 aksjer

jaja, ender man i pluss eller minus i dag mon tro…?

Svaret får du om 1 time.

Krabber oppover…

Nærmer seg slutten av dagen, så nå bør vel snart kjøperne vise seg.

Hm, ser ikke sånn ut. Selgerne er på banen igjen.

noen som skulle selge seg ut, så flere poster på 10k+ som ble tatt på vei ned

En dag med nedgang er vel ikke det helt store dommedagstegnet etter den oppgangen vi har sett, men jeg tror nå det kommer en ekstra belastning nå etter ASH.
Jeg personlig tror, legg merke til “personlig tror”, at ASH ikke er den triggeren mange mener den er. Kanskje er kursen siste tiden drevet av et litt forventningsløft frem mot ASH, men mest av alt antagligvis de få eller mange som har innsett det store bildet rundt Nano og kjøper seg opp eller inn.
Vi kan dessverre våkne til en bedrøvelig blåmandag hvis disse sistnevnte ikke sitter klare til å fange opp de som hopper av toget når det åpner etter helga.

Håper jeg tar feil.

Du kler i hvert fall Nicket ditt :smiley:.

Tror du Betalutin blir medisin?

2 Likes

Nei!!! Betalutin ER allerede medisin.
Det er dessverre bare noen få utvalgte som foreløpig får gleden av den.

9 Likes

Bayer kvitter seg med 12.000 ansatte. Selvsagt må frigjøre kapital for Nano-oppkjøp :rofl:
https://m.nettavisen.no/na24/bayer-varsler-kutt-av-12000-ansatte/3423564105.html

1 Like

Yahoo-appen oppdaterte seg på tampen av dagen. Håper den er OK i mrg, også.

1 Like

Ja det er jo en artig tanke, men så er det også en potensielt reell tanke.