Kanskje litt vel smalt tema, men kan det lukte «hammer» av dagen.
Godt tegn isåfall.
Jeg mangler en EMA på 52,50 for at få det helt rigtige perspektiv
Det ligger ganske solide støttenivåer fra gårsdagens sluttkurs og ned til 24.4 helt opp til “daily” tidsintervall. Kan tyde på at den forhåpentligvis setter et høyere bunnivå her.
Mtp noe surt børsklima og synkende omsetning de siste dagene blir dette interessant .
Edit. Legger også ved et chart over NANOV siden oppstarten. Selskapet har, etter min mening, snudd fundamentalt men etter den siste tidens oppgang har kursen brutt igjennom på positiv trend på “weekly” tidsintervall med støttenivå på 24.8
Kursen har brutt igjennom denne en gang tidligere.
Gikk selv inn i NANO nå etter siste opptur til 30 og ser litt de samme tingene som deg @JTHP, men interessant med ichimoku lagt oppå her som egentlig gir et meget spennende tilleggsaspekt som styrker min egen teori om at vi står foran en fin bevegelse / trend-endring oppover. Volumet på spiken opp til 35 fremstår som helt vanvittig og gir en indikasjon om villigheten til å trekke dette oppover med de rette (fundamentale) forutsetningene - som mer enn noen gang virker å være tilstede.
Jeg holder på 24-25 som et avgjørende nivå vi nå må holde (en god stund fremover).
Gjør det enkelt; bryter vi opp av daglig equilibrium, så har ikke ukeschartet toppet ut. Bryter vi ned, så er neste bevegelse en ukentlig higher low. Mulig det skal tightes inn i neste uke før brudd.
Vil tro mange ønsker en inngang når en ukentlig HL skal settes, så først etter dette at det fort kan bli spennende og trangt i dørene.
Ser ut som sideveis rangen endelig er formet. Pratet om at jeg ønsket å se denne før chartet ble interessant for min del, og nå begynner det likne noe(12kr-35kr).
Tidlig stadie enda, men kan utvikle seg til en rounding bottom. Kursmål vil i tilfelle være 60 ved brudd opp
Får kanskje prøve en lotto post her hvis vi toucher ned i skålen
Edit: Eller kanskje ikke
Synes mcap er for høy?
Det er ikke sikkert den er for høy, men tenker det gir en mindre oppside enn det jeg skulle ønske meg i forhold til risiko.
Skal market cap begynne å bety noe igjen og nå?! Helt seriøst så tror jeg kombinasjon mellom en teknisk setup og bekreftelse på innrullering kunne vært gull i denne aksjen.
Hmmm det er vel en del andre farmasiaksjer med betydelig høyere risiko enn det som er tilfellet for NANOV etter de siste ukers derisking.
Har etterhvert blitt dannet en flaggformasjon etter siste kvartalsrapport
Kursen reagerer fint opp fra emi nivået:
Ligger an til et SYLFREKT opplegg her
Vi holdt bunnen såvidt, så kan fort trade innad i rangen en uke eller to til om toppen ikke ble satt allerede idag.
Dere som driver med teknisk analyse.
For en del år tilbake var jeg litt mere aktiv på fronten og da hadde jeg gamle Netfonds. Der var det veldig lett å bedrive en viss form for analyse og jeg synes sidene deres var kjempefine.
Nå som de er kjøpt av Nordnet så er alt dette borte. Jeg har prøvd meg litt på den teknisk analyse platformen til Nordnet men synes den er veldig vanskelig.
Savner gamle gode Netfonds til akkurat dette. Noen som har noe stalltips til meg om hva jeg kan bruke og som var/er like lettvint og oversiktlig som gamle Netfonds var?
Netfonds var unikt.
Tradingview som gjelder nå