Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk Analyse 2 - (NANOV) (TA)

Ser man med lange briller så kan man ikke klage.

4 Likes

Ved at emissionskurs ned på 14kr., bliver en af de store gap fra feb. 2021 lukket.

5 Likes

Tror du den blir så lav?

Hvis du her spør om den teknisk går så lav, eller om emisjonskursen blir så lav, så er svaret ja på det siste. Emisjonen går på 14 NOK, så vi er tilbake der vi var før Q4. I mellomtiden har de hentet penger på 22,75 og nå 14 NOK, så de har da klart å profittere noe på oppgangen.

2 Likes

Gap closed from upside.
Singleton Bullish Inverted Hammer today. A signal indicating coming short covering.
Bullish Doji Star yesterday (marked P).
RSI extremly oversold at support line.
Reversed gap to be closed from downside, again?

Hourly chart shows Bullish Inverted Hammer, followed by a tiny doji engulfed by the previous hammer, hence constituting a little bullish harami. A third signal in this complex is a bullish doubble doji - at support.
Hourly RSI extremly oversold, at support.

Risk/reward ser ut til å være rimelig god under 12kr gitt ingen fundamentale nyheter. Veldig vanskelig å spå etter emisjoner hvor interessen i markedet egentlig er, men vi ser alt for ofte at kursen tester 10%-20% under emisjonskurs. Man kan jo sikkert kjøpe 14kr også og satse på at emisjonen ble satt for lavt og at det egentlig er mye større interesse i markedet. Ikke noe jeg personlig har sterk tro på - brant meg for mye på den teorien tidligere :slight_smile:

For min del tenker jeg at det er ok å la emisjonskameratene få selge seg ut først, og så se an om en uke eller tre hvordan det ligger an. Da bør man kunne lese sentiment etter emisjon enklere enn man kan i dag. Mulig det er for feigt selvsagt.

7 Likes

15min chart shows an ending with a Bullish Harami Cross followed by a Bullish Engulfing, where the green engulfing candle confirms the Bullish Harami Cross.
A third signal in this complex is a bullish doubble doji.
RSI trending upwards, creating a bullish divergence towards the price chart.

Shortly before the above mentioned complex is a Bullish Engulfing (marked with P).

Velkommen skal du være hugo!

3 Likes

Do you have a tiny hammer Hugoil? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Da har PDX vært ute med bannhammeren og stengt ute en gammel sur og stinkende sjel som ikke skjønner at han er utestengt.

Ser noen brukere over lett identifiserte han.

6 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

bilde

Tja bull trend eller?

8 Likes

NORDIC NANOVECTOR
RSI indikerer at instrumentet er oversolgt.
RSI krysset under 30.

Weekly RSI krysser over 30 neste uke tenker jeg - som er et typisk signal på at man kan gå inn i en ferdig utbombet aksje.

2 Likes

RSI stort sett ligget godt under 30 siden 20 Januar.
(Indikatorene trender i positiv retning)

1 Like

11.5 i sikte

2 Likes

Kun teknisk observasjon

2 Likes