Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk Analyse 2 - (NANOV) (TA)

Derfor jeg kun bruker TA når kursen er på vei nordover :rofl:

Er det ikke en stoor omvendt hode skulder vi ser der i 3 års chartet?

Jeg er jo teknisk amatør etter gammelt, men jeg ble ikke flinkere etter at Netfonds forsvant…

1 Like

Poster du chart? Ser bare en lang fallende trend med stadig lavere topper… :thinking:

På daily intervall

2 Likes

Første tegn til en svakhet av «bears» ble vist denne uka ved brudd ned uten followthrough. Dette både i biotec sektoren og nanovector.

Ukentlig RSI ligger også i oversolgt teritorie i begge chart.

Nanovector ligger i område med mye historikk, og biotec sektoren nærmer seg trendlinje som er dannet over lang tid.

Kan godt dra ut uker/måneder før vi får se en bounce, men disse tegnene gir god grunn til å begynne å bygge posisjon rundt disse nivåer.

11 Likes

Nært nok

now-what-so-you-think-you-can-dance

Up :point_up_2:

1 Like

Morgendagens tall har vel kanskje et par ord med i den saken :sweat_smile:

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Hva mener du?

Bære eller briste?

3 Likes

Aktuelt nivå ja, men så er det jo også Coronabunnen på 10ish…

1 Like

XBI (biotec sektoren);
Nå har vi brudd av det psykologiske tallet 100, ukentlig oversolgt nivå, samt en falling wedge som spisser ut ved en større trendlinje.

Nano; Ukentlig oversolgt nivå er nådd og kraftig bounce fra teknisk område er gode tegn når man ser hvordan XBI former seg.

Mange av de tekniske kriteriene jeg nevnte i innlegget fra desember, begynner nå å tikke inn.

Det er ingen ting som er sikkert i aksjeverden, men får man pocket AA i poker, så vinner den ofte over tid om man spiller hånden riktig. Oversatt til aksjehandel, så tror jeg basert på det over, at det kan være verdt å ta noen lodd rundt 13kr i nanovector. Med det så mener jeg ikke gå «all inn», men scale inn med kanskje 1/4 av totalen man tenker å akkumulere over tid.

Legger ved bilde av XBI i måneds timeframe for oversikt og trendlinje, samt daglig timeframe ved falling wedge som en potensiell bunnformasjon nær trendlinje.


20 Likes

Ved bekræftet brud gennem 14,00 tænker jeg der er et stort gap til 20,00 … enig? Ser I andre TA kyndige nogen mellemstationer inden 20,00?

17kr?

Nærmer seg MA50 nå… Bør være solid nivå her rundt emisjonsnivået

Oppdatert Chart 13.04


Med Indikatorer:

9 Likes

Oppdatert Chart med kun noen få dager igjen til Q

1 Like

Kommer der gode indrulleringstal på fredag, er det ligegyldigt med alt TA. Hvis derimod den skuffer, er vi ret ned.

takk for sist pidgeonenguilfingONSGap

1 Like