Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk Analyse 2 - (NANOV) (TA)

Jeg tipper 21,92 som bunn før vending opp til 26 igjen i første omgang.

8 Likes

Da wicket vi perfekt ned på Fibonacci 0.618 nivået idag, og jeg fikk fylt på en god slant på 21.96. Snittet mitt er da nede på 35 :grinning:

Legg merke til likheten med det vi så i mars/april 2016:

6 Likes

Enig i at Gap vanligvis tettes, men det gjelder ikke for “breakaway gaps” slik som i dette tilfellet.

“A breakaway gap occurs when prices are breaking out of a range on significant volume, developing a new trend. As a result of a new trend bringing in new market participants and catching many off-sides, this gap generally does not fill and sees upside follow-through relatively quickly.”

3 Likes

Jepp, kan absolutt tolkes som et break-away gap. Jeg har ikke vært borti slike gaps før, men det stemmer jo bra med volumprofilen og grunnen til breakout (som var mer fundamental, enn teknisk).

Kanskje bedre å kjøpe på styrke enn å forsøke å gjette bunnen :thinking:

4 Likes

Da hadde du vel allerede kjøpt når den var på vei opp?

Det er sant, men jeg kan ikke følge med overalt hele tiden. Nå som vi har fått første indikasjon på trendbrudd oppover er jeg villig til å investere litt mer tid.

Det tar gjerne litt tid å gå over fra negativ til positiv trend.

Å kjøpe på første indikasjon på leg opp er også mer risikabelt, se BergenBio i dag f.eks

7 Likes

… man må gerne gætte flere gange :slight_smile:

1 Like

Jeg legger til 19,65, så har jeg helgardert litt jeg også :wink: (Ref 22,10 eller 19,80 litt lengre opp Aborum)

Fra spøk til alvor, dette blir gjetning. Jeg er mer opptatt av å fortsatt være inne når vi kommer til toppen, enn krusningene underveis. Kanskje blir det et gap fill som må til, men det tror det fundamentale er for endret til at det skjer.

4 Likes

Da har den begynt å tegne brudd opp fra triangel, hvis vi får en fin helgeclose i morgen så har vi noe bra på gang.

2 Likes

Litt til nå

2 Likes

Synes du det var så ille da?

Tok fire timer så var vi der nesten :sunglasses: :facepunch:

image

2 Likes

Jeg tipper det var flaskepanten, der gjorde udfaldet …

Screenshot 2021-03-18 at 15.17.45

1 Like

Stanget solid på første forsøk, er derfor jeg alltid understreker at det er close ved ukeslutt som teller.

2 Likes

Men det var jo rimelig prematurt mtp på at rep-emi enda ikke er avklart. Tar nok ikke sats før dette er avgjort

3 Likes

So far so good mtp å trade over triangelformasjonen. Er brudd over 25 som må til for å virkelig få sus i serken

Golden cross i dag!

Hourly:

Daily:

Weekly:

13 Likes

komså

4 Likes

Fin start på påskeuken, ok volum

4 Likes

Små trades mellom 22,7 og 24,7 har funka ganske fint siste tiden :blush:

3 Likes