875 mener du vel?
Edit: Glem det, du spådde fremover. Litt trøtt i trynet her
875 mener du vel?
Edit: Glem det, du spådde fremover. Litt trøtt i trynet her
Har ikke egnet verktøy og heller ikke så stor peiling på TA. Men tar jeg feil at momentum har endret seg de siste dager.
I god stund nå har det vært mye sammenhengende “røde” dager før så gjøre byks med en eller et par blå dager.
Nå er det flere blå dager på rad og salgspresset uteblir?
Uten å tolke det ut fra volum profil og trend blir det jo bare en følelse, men i dette tilfellet tror jeg ikke følelsen er feil. Sentiment er også et viktig aspekt og man kan merke det har endret seg i diverse fora. Optimismen er tilbake. Folk ser solen bak skyene. Vi er fremdeles i en slags startgrop, men vi godgjør oss, klare for å vokse - for å bruke frø-metaforen fra Cannabis tråden.
Hm. Men 63 vel sånn ca det gamle støttenivået fra den gang kursen lå betydelig høyere enn nå?
Greit med litt murstein.
Snakkes short PAKK
Ser lovende ut akkurat nå både teknisk og fundamentalt.
Fra og med i morgen tar jeg betalt for min sma 14, 25 og 50 TA analyse. Da er dere informert
Lag en i kveld da:)
Her er mitt chart med støtte og motstandsnivåer markert i forskjellige farger. Mye å ta av, men er vel mest nærliggende å se oppover i morgen
Så den Inkognito. Tenker det samme. Men på en gledens dag…
Blå dag i morgen, kanskje?
Edit : greit å være litt tykkhudet, jfr panservern,
mtp analyser fra div meglerhus.
Er nok flere som få det travelt med å oppdatere analysene sine nå.
… feil tråd
Enig med deg der. Ser også toppen av bollinger går rundt 67-68. Jeg er meget fornøyd om vi closer over 65 fra et rent teknisk perspektiv, og klarer å holde dette nivået neste uke.
Thanks boys & girls. Bufferkontoen økte igjen
Er klar for test av 200-dagers, øvre bollingers bruker vel å kunne surfes på ganske lenge, periodevis brudd over er ikke uhørt på nyheter heller.
Gikk ut på 66.20 - +6.7%. Øker bufferkontoen min også. Ville holdt disse litt lenger egentlig da jeg tror vi kan få test av 70+ ila. neste par uker om vi closer over 65 i dag men trenger desverre litt monitas for å vaske litt champis neste helg…
Faktisk blitt gratis ferie på meg nå.
To drag med penger «som ikke skal brukes til trading» ble gjort om til gratis ferie og «penger som skal trades etter ferien»
*Stockwolf moonwalks out of here
Volumet jobber for oss for tiden, alle momentumindikatorer ser fine ut.
La merke til RSI er på nivåer hvor den tidligere har snudd?
Om du zoomer litt ut kan de se mange måneder den har operert høyere. Kan surfe lenge på høy RSI
Men med tanke på at sommerferien er i anmarsj er det nok mange som antar det skal tilbake. Synes nivået kursmessig er alt for lavt til at det frister å trade på det selv.