Investing hadde feil kurs i linjediagrammet i går, dagens er riktig.
$NANO.OL the bear pattern is confirmed & a SHORT signal is issued @ http://bit.ly/2eZpHkm . Short Level: 52.9000 Target: 48.668
- Bear Haramiet opptrer etter nedgang og på støtten i 3 betydelige linjer, så begge deler reduserer styrken på bear-signalet, i tillegg til at bull dragonflyet kom etter - og på støtte etter nedgang.
- MACD i ferd med å gå bull.
Mulig den snur opp her
Det er lønnlig:)
Det positive er jo at toppen av den fallende trenden blir lavere og lavere
insert japanese erection gif
Det er nok mange, som Babyrage, som følger med Nordic Nanovector og står klar til å gå inn når brudd opp skjer, jeg tror (og håper) at det skjer i løpet av november.
En rørelse opp fra bunnen i 4-årige stigende trendkanal…
Brent barn skyr ilden. Volatiliteten (tradere) har gjort at få kjøper ved gode nyheter lenger, den blir jo solgt ned med en j… gang. Kjøper selv på dipper og putter i skuffa med navn 2020.
For 2 år siden var svaret NANO, for 1 år siden var svaret PCIB, nå er svaret NANO.
Alt dette er slikt som går i sykler. Både hva og hvor stor sjangse det er for hick-ups, investorers interess og følelsesmessig sentiment også. Nå, nå tror vi det er vanen at kursen skqal ned på gode nyheter. Men den oppfattelsen følger altså også en sykel.
Det er dette som gjør at kursen har falt sååå langt ned og - at det hele tiden vil være kjøpere som kommer springende etter når kursen snur…
rørelse
Jeg er av oppfatning at det fundamentale er på tur å presse seg igjennom. Ser heller for meg gode nyheter uten oppgang, spenner fjæra ytterligere. Og skaper et bedret risk/reward scenario. Så desto mer årsak til å kjøpe. Om markedet ikke reagerer får være markedet sin sak, det er vel ikke akkurat kjent historisk får å gjøre bare gode valg.
“Back in the spring of 1720, Sir Isaac Newton owned shares in the South Sea Company, the hottest stock in England. Sensing that the market was getting out of hand, the great physicist muttered that he ‘could calculate the motions of the heavenly bodies, but not the madness of the people.’ Newton dumped his South Sea shares, pocketing a 100% profit totaling £7,000. But just months later, swept up in the wild enthusiasm of the market, Newton jumped back in at a much higher price - and lost £20,000 (or more than $3 million in [2002-2003’s] money. For the rest of his life, he forbade anyone to speak the words ‘South Sea’ in his presence.”
Det er antydninger til positivitet nå. Vi snuser over 10SMA, Macd peker oppover sammen med rsi og stokastisk. Jeg synes chartet lukter 57-58 lang vei.
Sørgelig å se hvilke indikatorer som gir optimisme om dagen.
3SMA er leken den og.