Det hadde vært enda bedre, jeg er bare lei av at det ikke skjer noen ting. Oppgang på lavt volum fra midten av juli og nå nedgang på tilsvarende lavt volum
Broadening wedge eller linær kanal @Christian ? Ser vi en dobbel bunn på 52.50 og en utflating nå eller skal vi videre ned?
Det tror jeg ikke jeg får
Vet ikke! Synes ikke den øvre delen av wedgen din ser så bra ut
Synes kursen følger linear regression channel ganske pent. Resten er støy?
I dette chartet er det en masse candles som ikke stemmer med den virkelige kursutviklingen. Bare for å ta et eksempel så var IKKE close 17/8-22/8 på 63.40, men på hhv. 62.80, 63,80, 63,60 63,70 jf. Nordnet og Netfonds.
I tillegg er det underlig at det øverst i høyre hjørne står riktig sluttkurs, mens candle i chartet viser en lavere og feil, sluttkurs.
Heikin Ashi candles i chartet til Nocturne
Tror det er noe bug hos investing. Man har mulighet til å velge Heikin Ashi der, og jeg har bare vanlig candles. Viser forskjellige kurser på daily, hourly på flere norske aksjer. Noen ganger hvor daily er riktig sluttkurs og andre hvor det kun er på daily det ikke er riktig sluttkurs.
Det så mer riktig ut ja @Christian - @diffish - brukte Heikn Ashi her som @Shadmar sa. Sliter med å finne en side hvor man kan bruke skikkelig verktøy på norske aksjer. Tradingview som jeg bruker til krypto er overlegent men har desverre mangelfull data på norske aksjer. Netfonds synes jeg er ganke ubrukelig etter å ha brukt TV. Investing er visstnok ikke til å stole på, zoomer du f.eks inn på lavere timeframes får du se en stor grønn hulk dildo candle med sluttkurs 92, noe som skyldes en handel som ble gjort etter børs etter det jeg forstår
Konklusjon? Modererer du til nøytral utsikt?
Jeg må finne et chartingverktøy som gir gode nok datapunkter på lavere timeframes så jeg kan analysere skikkelig. Får bare med meg daily på investing og kjenner jeg ikke stoler helt på det tekniske bildet der
Er vi over eller under den lange stigende grønne der? Er så dårlig oppløsning på bilde
Investing er vanligvis bra men kan ha spikes på lower timeframes.
Marketscreener, ser bra ut på lower timerframes og tegner også opp motstand/støtte
@Shadmar - takk - Marketscreener funket bra
(P.S - Se vekk fra target, prøvde bare beregne worst case til neste støttenivå om 50 ryker)
Trodde det var bullcase =D Ikke i 0 til jul!
4-FOLDIG BULL REVERSAL på BUNN I 4-ÅRIG STIGENDE TRENDKANAL
GO GO GO !