Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ups, Vegarbeid har tatt meg en gang før på akkurat det golden crosset.

Ja, men må selvsagt tegnes inn. Her kombineres best det fundamentale med det tekniske. Videre, den har meget god parallellitet med en linje lenger opp i diagrAMMET, som man ikke nødvendigvis tegner inn - men som en TAer vil vurdere for å vurdere godhet med det tekniske landksapet forøvrig - naturens naturlige gang, for å si det slik.

Vegarbeid!!!???

Jeg ønsker å bli tiltalt i bestemt entall :grin:
Du får meg til å høres ut som en som faktisk driver med veiarbeid…

1 Like

Nok av tekniske signaler på investing.com i hvert fall :smiley:

Hæ? Hvordan ellers skal man tolke nicket ditt? Skjønner du kanskje heter Vegar men var sikker på du jobbet med veiarbeid :smile:

2 Likes

Ja, det er en bullish candlestick på daily, og dagen i dag blir avgjørende om candle’n i dag også ikke blir en inside candle. I så tilfelle vil fredagen helt klart vise retning for neste uke. Mark my words Mark!

Bestemt entall, altså Vegarbeideren?

LOL, det er et “ordspill”. Han “heter” Vegard Beider ~ Veiarbeider
Samme som å si du heter Lene Stol, eller Erik Sjon :wink:

1 Like

Så etternavnet er “beider” ? Da er jeg med :smile:

Nja… Caller BS på den der… Er vegarbeider

1 Like

Kanskje han heter Vegar Beider og har jobbet med veiarbeid :rofl:
https://www.linkedin.com/in/vegar-beider-44804697

1 Like

Utrolig lav volume de sidste par dage. Nogen ideer på hvad det skyldes?

Folk som vil ha nano aksjer har kjøpt… Resten venter på at negativ trend skal bli positiv muligens

2 Likes

Jeg så gjennom aksjonærlister for å få et inntrykk av dette.
Fra 25.6 til 24.9 har Nordnet Livsforsikring solgt 160k aksjer, kan ikke forstå annet enn at en god del av disse skal handles tilbake igjen de neste ukene. DnB og Netfond sine Zero-kontoer har solgt for hhv 16k og 23k i samme periode.

Edit: Men fra et TEKNISK perspektiv er det kanskje bedre å vente litt til før man kjøper, slik at man kjøper før en mellomlang opptrend og ikke en kortsiktig nedtrend. Men det er vanskelig å si hvor vi er nå når volumet er så lavt.

2 Likes

Og disse aksjene har fondene plukket opp. Gitt resultater på noenlunde forventning, skal småsparere inn igjen på høyere nivå.

1 Like

Nå er ikke dette så veldig teknisk analyse-relevant, men det er opp til NANO og resultatene om disse kommer tilbake på høyere kurser :slight_smile:

Offtopic om nicket mitt her nå :face_with_hand_over_mouth:

Ble laget som ett ordspill for mange mange år siden for å kunne:
1.) være helt anonym på nettet
2.) gjenspeile en som sitter på ræ#¤% og koser seg mens han/hun tjener greit med penger :laughing:

p.s. Bor i Bergen og ser IKKE(!) slik ut som @theroger postet:
image

  • altå :point_up_2: ikke meg!
3 Likes

Sovvy :slight_smile: trodde jeg var på småprat et øyeblikk… ønske til pdx: visning av trådnavn man er inne på i mobilvisning.

4 Likes

Bra forsøk :slight_smile: men jeg står på mitt

Tør du vedde så kan vi møtes i veddemålstråden?
Jeg venter på deg der med 10 Nanoaksjer!
Bring it! :cowboy_hat_face:

edit: ventet forgjeves da det er en Insidertråd!
edit edit: så ikke at du er en Insider som ikke har kommet ut av Insiderskapet, så heg venter…