Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ligger 4,8K og 18K for salg på 54 og 58,40 …

Lurer på om det har ligget en litt stor post på 58 en stund nå.

Nei. Ordreboken var fresh og fin på mandag, med til og med god brøk - hmm var det i går den var rudnt 1?. Det i seg selv støtter teorien om DNBs alenegang. I dag er de 18K der oppe kun for å ta ned brøken.

1 Like

56-57 nivået stemmer bra med fib. nivåer for en retracement ja :slight_smile:
Meget bra engulfing candle om den closer over 52 i dag.

2 Likes

Norskbulls spikeren på hodet sist. så får vi se hva de sier neste.

Ble ikke akkurat samme candlestick som 28. mai, men det ble en spesiell en - i landskapet.

Itillegg til at utlendinger er trigget av Jeff, så har vi nok også litt så-rolig-som-mulig shortinndekking i dag.

1 Like

Vi har en månedslang DB i MACD. Den kommer bortimot garrantert til å bli avgitt opp.

1 Like

RT 54,3 nå, så vi er helt oppe og snuser i terrenget for å bryte ut av nedtrenden fra siste topp.

RSI stanget i 30 på vei opp, nå bouncet den i 30 på vei ned.

Nytt håp tennes for bullish macd crossover, chartet mitt viser også dobbeltbunn der.

Acc/dist fortsetter å styrke seg.

Kun 230.000 omsatt…

image

3 Likes

Bruk alelr helst LOGchart - hvor vi i dag har brudt OPP! Kan få 18% i dag.
Tipper oms 25mnok.

1 Like

Har du chart?:slight_smile:

Jeg bare spammer;)

1 Like

:wink:

4 Likes


kvarterchart
2 Likes

Olja er iferd m å fullføre hskulder i intra kjøpssignal OHS, osebx har avgitt intraohs men avventer.

Kvartersbasert trippelstøtte:

Ja det er positivt. Hater å være den som ikke blir «megabull» av dagens candle (føler meg som en Bergenser) – men hvis historien har vist oss noe så kan vi forvente et pullback etter denne candle’n.

Som @Hugoil påpeker er det bare å se hva som skjedde 29.05.

Det som blir viktig er hva vi closer på, og om vi klarer å danne en higher low ifht. forrige low (tror jeg absolutt er 90% sikkert). Videre må vi danne en HH enn dagens close for å bekrefte en ny opptrend. Får vi ikke det, så blir det en EQ.

Rangen vi kommer til å jobbe i nå er mellom 49.80 og 56 kr. Jeg ønsker meg pullback til maks 52.50, og så brudd på 56 etterpå (merk jeg ser på daily, ikke times-chart, så vi snakker minst to uker frem i tid). Ser absolutt ut som en slags dobbelbunn her.

Støtte i 100timerssnitt:

Ikke noe vits i at du ønsker det når du ikke kjøper der. Pass på dine 90% av pfen… (:slight_smile:
Ang. pullback, litt viktig å også tolke handelen, hvilke type investorer, som bla vises hvorda nde følger på oppover, hvor tett og hvor mye.

Selvfølgelig er det det. Det var godt å kjenne oppgang i dag. Er like opptatt av at aksjen går opp som deg, men evner å være nøytral og ikke ûberbull fordi vi får et reaksjonsrally i en nedtrend. Facts bro :wink:

Tok ut litt krypto-cash og hadde faktisk midler på vei til konto men de kom ikke frem i tide.
Det viktigste er nå at vi danner en higher low osv. - som beskrevet over.

1 Like

Jeg tenkte på din 52,50.

Ellers ang. handelsmønsteret, DB i MACD blir litt betong i tillegg.

Jeg forstår ikke helt… håkon sa jo jeg kunne kjøpe på 40 blank?

2 Likes