Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Er det BULLHARAMI vi er vitne til nå? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

90.000 aksjer omsatt i NANO i dag.

Det er nesten komisk.

Men verd å merke seg at omsetningen var mye høyere på vei ned i går, enn opp i dag. Negativ volumbalanse.

Typisk. Solgt igjen nå?

Nei jeg venter på emisjonen.

7 Likes

Du mener ATH?

Hvordan kan du bli fornærmet av dette, InVivo? Ville du ikke heller bare ha skrevet noe, f.eks. et spørsmålstegn?

Dette gjelder jo særlig for det første innlegget du anmeldte for 1-2 uker siden, hvor jeg ikke svarte deg med funksjonaliteten her - men bare postet “Bjeffmann” rett etter innlegget ditt. Så det er logikk som avslører deg, ikke mitt skrudde hode.

…sorry pdx, er ferdig nå - nå som alle forstår.

DAX har avgitt en 2dDB og er nede for å bekrefte avgiveslen.
OSEBX har avgitt en 2dOHS og er nede for å teste avgivelsen og vender litt opp.

NANO har 4 noteringer over 100kvartersnittet nå.

u u usa

1 Like

How many Bullish haramis, winks, butteflies and unicorns have we seen the past 24 months?

Please insert answer here: ______________

1 Like

Hvor mange timer er det i en måned? Tiden er interessant. Men du har god tid, et halvt til ett år før du kanskje kjøper. Folk er forskjellige, og dette er en daglig teknisk tråd, tja timelig om ikke mindre… Noen kan komme igjen i mrogen eller neste uke, eller…

Det droppet var det marketmaker, kun marketmaker som forskriftsmessig gjorde rett før US. (algoene har regler, regler som beregner kort sikt og lang sikt, dess kortere sikt - jo mer “dumme” blir algoene siden graden av 50/50 er størst da. På visse punkt har de liekvel intelligente kort-sikt turn - fordi de ha kjøreregler a la høyreregelen i biltrafikken.)

Så så, spøker litt bara, det er tross allt onsdag.

Jeg skjønner det ikke selv en gang;)

Ganske sterk euro-svekkelse i dag og ditto dollaroppgang, så inflow USA og blue chip dow som er utlendingers foretrukne.

Bryter ut av den siste/nye orange fallende trendkanalen og er ned og tester bruddet.

Omsatt over 4 mill på 24 min. Om dette fortsetter lukter det rally!

4 Likes

Håper det, er snart ikke i minus lenger :joy:

Jeg er i pluss på tradepotten. Må ha close over 52 her. Se selv

5 Likes

2ukers DBunn

Her kommer frøken Negative Nancy inn…

Det er kun omsatt 200.000 aksjer i dag. Det er brukbart, men vi trenger at det omsettes minst 500.000 i dag for at dette skal være vesentlig.

image

314.000 soon!

1 Like