Som jeg skrev i chatten nettopp - jeg tror Nano er ferdig med decline og har gått over i accumulation. Vi kan gjøre et argument for at vi har vært i accumulation siden april-ish.
Som vi alle husker hadde vi capitulation bottom i april og det som pleier å følge etter capitulation er normalt en accumulation. I følge teorien går markedet gjennom 4 stadier - accumulation, mark up, distribution og decline.
Er 6 mnd nok får å få oss over i mark-up? Jeg vet ikke. Den fallende trendlinjen fra ATH krysser nå rundt 69. Vi har også en dobbeltopp her (67-68.50). Dette blir syretesten. Alt under er bare accumulation. Brudd over vil si vi går over i mark up i min bok.
Merk at vi kan ligge i rangen 45 til 69 i lange tider - ingen vet hvor lenge accumulation varer. Kan ta slutt ved ASH, kan fortsette til mai-juni 2019 (da er vi ved enden av den fallende linjen).
Jeg har hatt en strålende dag i dag. Har ikke følt meg så euforisk på vegne av Nano på lenge. Henger selvfølgelig sammen med at jeg så for meg et blodbad, så det var som å bli skutt men oppdage at man hadde skuddsikker vest på