Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Hva er galt med candelet? Grønt er et oppgangscandle.

Candlekroppen blir grønn når både Open og Close intradag er >= forrige dags close. Da spiller det ingen rolle om dagens Close < Open.

59

1 Like

Ikke helt tilfreds med definisjonene/formuleringen der. Settings…
Hva eri tilfellet galt med linjechartet?

Tiden jobber uansett for aksjen, for hver dag den trades over 68-70 jo mer definitivt blir det.

2 Likes

I linjechartet ditt viser ingen brudd på trendlinjene…
Med nøyaktige linjer er de tydelig krysset.

5 Likes

Hevet over enhver tvil om at nedtrenden er brutt. Alt forsøk på å tegne kreative linjer som tilsier det motsatte er vel i beste fall forsøk på å overbevise seg selv om at de ikke er brutt. Er meget spent på om vi får pullback til uken eller om den bare durer på videre. Vil tro at om den bryter 80 så vil enhver som er ute finne frem joggeskoene :slight_smile:

10 Likes

Og vi kan sitte rolig og kose oss og nyyyte de stadig høyere papirverdiene våre! :sunglasses:

2 Likes

Har endret min røde topplinje, der var en unøyaktighet. Har sett over de andre linjene i chartene mne over. De er nøyaktige og står uendret.

(for din egen del vegar, så bør du endre settings på candles for å kunne bruke signalformasjoner)

1 Like

Joda, det er en smakssak.
jeg liker å se grønne candles på positive dager uavhengig om den starter høyere enn den stenger intradag. Opp er opp!
Hvis jeg vil se candleformasjoner slår jeg den bare over med to museklikk og gjør ikke det så mye at det er noe stress :slight_smile:

2 Likes

Gapper opp på relativt lav omsetning. Holder kursen seg i pluss, får vi BEAR THREE GAP UPS eller BEAR DOJI.

1 Like

Vet ikke hvordan du skal få linjene til å komme unna trendbrudd i dag, @Hugoil. Kanskje med 2 cm linjebredde?

Er vi ikke ferdig med den saken. Den røde linjen ble korrigert i går.

Men du ser bjørnedojier i dag, handelsdagen etter at kursen, ifølge dine linjer, brøt gjennom en 2 årig nedtrend. Er ikke det en anledning for optimisme?

1 Like

Det er sterkt, men kanskje manipulert (det var derfor jeg begynte å sniffe emi i forrige uke) . Alle periodechart viser blodhøye RSIer, 96,2 i kvarter.

1 Like

Små volumer som bytter hender, tradere selger til etternølerene. Skal vi videre opp trengs det gode nyheter.

For denne gang… ASH kan ta oss mot 100 igjen.

1 Like

Vurderer du det slik at vi kan få en skikkelig korreksjon, eller snakker du om at vi kan få en kort dip?

Dere TA-gutta er altså ikke åpne for at vi har å gjøre med en fundamental reprising av selskapet?

3 Likes

Avhenger av børsklimaet generelt. Men med så sterkt overkjøpt situasjon - så vil markedet bli tvinget til å spørre seg om hva er det vi kan forvente oss på ASH - nå som forventningen kanskje er nesten tatt ut. Med greit børsklima kan kursen kanskje ligge å skli svakere oppover, me nda med større sjangs for nedsalg på ASH.

1 Like

https://www.davemanuel.com/investor-dictionary/parabolic-move/

1 Like

Festen over ? Er vel bare noen som ikke kom seg videre fra vorspielet…:wink:

2 Likes