Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

spekIntraHS med DT i hodet + Bear Engulf foremrt i times.:hammer:

15 plass over mest omsatte på OSE. Greit det👍

85 ser ut til å holde god stand intradag. 83 tror jeg kan være OK nivå om vi bryter under. Så ellers på en litt høyere timeframe (3-day) og ser RSI har mye å gå på ifht. hvor vi var rundt ATH.

Har også prøvd å tegne alle tenkelige nedtrendslinjer og samtlige er brutt :slight_smile:

Det fine med pullback nå er at sannsynligheten for å lage en higher low er 99%.

6 Likes

Jeg tror disse MA crossoverene blir veldig viktige events, jeg gleder også til å se glidende snitt komme over nedtrenden.

Det er jo også en episk flott dobbeltbunn i chartet som denne oppturen har tatt sats fra.

image

3 Likes

Nano

11 Likes

algo

Algo war !

14 plass👍

Du har hatt flerfoldige måneder på deg jo Jeger’n. Med all respekt og i vennlighet, men nå har jeg ikke lenger noe sympati med de som enda ikke har fått rota seg ombord.

Nei, skuff på mere køl sier nå jeg.

Er inne jeg. Bare leter etter inngang for flere kronasjer.

3 Likes

Ser ikke noe bearish engulfing på timeschartet, men ser et meget potent bullflag :slight_smile:

13 Likes

Bikka halvmillionen i omsetning også. Godkjent.

1 Like

Kan du lese ut når kursen eventuelt skal bryte ut av flagget?

Da må du sjekke klokka på investingen din.
Pleier du ikke å kalle en descending flag for bearish?

Beklager, det var litt sloppily tegnet av meg. Jeg ville heller tegnet det slik som du ser under. Jeg liker i utgangspunktet ikke å se på så lave timeframes, daily er bullish nok, det var mer for å sjekke intradags HS’en til @Hugoil som jeg ikke ser - men om vi skal korrigere kommer det tilsyne lavere timeframes først selvfølgelig.

Du får brudd på flagget når du tar ut toppet av flagget, i dette tilfellet – dagens high.

image

2 Likes

Det er ikke descending?

3 Likes

Riktig, det er ascending triangle eller bull-flagg.
Okke som så er det ikke noe bearish med noen av formasjonene.

Eller, det som strekmessig passer best, en intraHS med dt i hodet.

Handler du fra disse signalene du ser på TA, eller er det mest for å informere?

2 Likes

Ser solid oppgang på høyt volum. Tolker det til at det er duket for en hyggelig dag i morgen også.
Hadde aldri trodd vi skulle slutte over 83 i dag, så meget fornøyd med at jeg ikke trader på egne TA vurderinger. ^^ Ikke så fornøyd med studiene gjennomført i dag, for mye NANO raketter i hodet antakelig.

11 Likes

Litt decending kanskje :slight_smile:

1 Like