Spørsmålet er vel om dagen mot morgendagen for @Hugoil . Det er ikke et tidsperspektiv jeg kan gi noe tips på.
Formasjonene var bedre da for NANO. Dog tok jeg litt mangefull analyse av utfallsrommet for børsene da fram mot i morgen (jeg fryktet for mye vi fikk da det vi får nå). I dag ser dette tydeligere ut. Så avventer.
Det tekniske er ikke mer komplisert enn at vi utrolig raskt nådde 86 som er en motstand/støtte som ble omtalt gjennom hele 2017…
I ytterste konsekvens kan dette fint ta oss helt ned igjen til 68 for å teste tradingrangen, men her vil etterspørsel etter aksjen bestemme. Jeg anser sjansen for 68 som nesten lik null om vi ikke plutselig ser acc/dist skifte karakter totalt.
Bare sunt at rsi får kjølt seg ned litt før ash.
Golden cross ser ut til å komme lenge før vi hadde vågd å håpe og vi får også 100/200 bullish crossover.
En såpass feit nedgang bør uansett ha langt mer volum enn det vi har sett i dag.
Gikk jo “konspirasjonsteroretisk” lett opp i går.
Ratioen oppgang prosen/volum har vært litt for offensiv de siste dagene ift hva jeg skulle ønske, det utløser ekstra volatilitet. Alt over 68 er uansett greit, alt over 73 er flott.
Ja, Malene ga sikkert DnB beskjed om å stoppe internhandelen, samtidig som hun redigerte presentasjonen som ikke ble lagt ut. Hovedsakelig en effekt av lagertalla.
Det der var sagt med dialekt:) Men du er inne på noe.
Håper på en liten smash fra rød åpning i usa nå, så skal jeg inn med mer.
Brutalt fall i dag. Det gamle ordtaket ‘‘opp som en hjort, ned som en lort’’ er tydeligvis like gjeldene som bjørngæpp og lysestaker.
Tiltross for dagens bevegelse er vi høyt over 20 dagers snitt, RSI ser ut til å ha en stigende bunnlinje inne om du streker opp fra 1. oktober. Rent teknisk kan en vurdere mulighet for fall mot 66-68 område ut av dette også skulle en tro. Har ikke anelse om hvordan vei vi skal i morgen, men vil ser fremdeles svært lyst ut på sikt, teknisk og fundamentalt. Teknisk via de glidende snittene.
Hva sier dagens ‘‘værmelding’’?
Er ikke denne stigningen i dag litt etter TA-boken Nocturne/Savepig?
Absolutt! For tradepotten bruker jeg et enkelt HL/HH pattern. Så lenge dette er inntakt så er jeg helt rolig. Som du ser her så satte vi vår forrige HL (higher low) i går. Så lenge vi closer over gårsdagens sluttkurs så er det en HL. Gikk inn med tradepotten i går fordi jeg forventet en HL.
Nå må vi skape en HH (higher high) for å bevare trenden. Dette får vi når kursen går over 87. Du får en trendendring dersom vi lager en LH (Lower High). Vi trenger ikke en HH i dag, men vi må ikke få en LL (lower low) i løpet av uken.
Det som da skjer er at vi antagelivis går inn i en EQ. Hvis du søker litt i denne tråden får du en innføring i hva en EQ pattern er. Jeg forventer egentlig det inn mot ASH nå.
EDIT: HL skal være på gårsdagens candle, ikke på dagens.
Solgte på motstanden i den halvårlige, stigende, lysegrønne trendkanalen. De 25K på kjøp 77, dere vet hva den gjør der?
Nei, hva gjør den der ??
Bare står der:) Den kunne godt opp å kjøpe. Men den tar en kalkulert kort risk på å ikke bli solgt ned på. I mellomtiden er den glad for å styrke ordrebildet.
Så bra da, aksjen går ihvertfall opp !!
What goes easy up, …