Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ja??

Høy omsetning og noen selger… Kursen holder seg bra sett de siste dagers rykk.

Spennende å se oppdatert aksjonær liste (fra denne uke).

8 steg frem, 5 tilbake. Lever med den.

Noterer meg at jeg trodde selv en test ned skulle til 82,4 bare. Igjen, veldig glad jeg ikke trader på egen TA kunnskap. ^^ Samtidig som andre her har vært nærmere i sine estimater.
Tanker om hvor lenge denne fordøynings-omgangen skal pågå?

Til nå ja, men selgerene kan fort trekke postene sine…

Teknisk analyse eler småprat???

Du ser hvor jeg (og noen andre) kjøpte? Og foreløpig dagens low? Hvordan drar du ut et så spesifikt tall som 82.40? Synes det var sketchy å kjøpe på 79.60 men tok en råsjangs siden 79.50 var mitt target. Den var nede i 79.40 så i utgangspunktet burde jeg ikke kjøpt men… det gikk bra :slight_smile:

1 Like

Pga den store volatiliten det representerer i fra HOTD i går, og aksjen gjorde et solid byks fra det området. Fordi 82 er et gammelt støtteområde, så jeg ville anta at der ville lure kjøpere, og noen ville ønske å plassere seg litt over.

Mente det var et støtteområde på 83, jeg.
Edit… og det er jo der den store 50k-posten ligger og sperrer nå.
@Hugoil hadde rett med tre gapps up -varselet sitt .

Kan vi holde praten til TA her? please! :smiley:

1 Like

Målte ikke opp grafisk, husker bare mange møter rundt 82 i tidlig 2017. Vi skjentes mye på 80 tallet i det året. ^^

Ja. Og nå er vi der igjen.
Edit En salgssperre på 83 og en kjøpersperre på 80,60.

Foreløpig HL på 1-times chart. Tror ikke vi får en HH ila. dagen i dag.

50 dagers er ganske nærme kryss over 200 nå. Om vi klarer å holde momentet oppe så kommer disse til å krysse ila. uken. Det er et ekstremt bullish signal.

image

6 Likes

Nå er den 10% ned fra HOD i går og det bør være en god inngang for de som er litt langsiktige men satt i går og følte toget hadde gått litt for langt.

1 Like

Skal vi ned og touche 78 i dag, tro?

77 er ett godt bet som neste stopp om den fortsetter å korrigere.
Det er fib. 0,5 retracement av siste opptur fra 66,95 til 87

(0,38 nivået tok imot litt, men sviktet på 2 forsøk :slight_smile: )

1 Like

Det er også en higher low om vi ikke går lavere enn dagens low ila. dagen!

image

2 Likes

Vi fikk også et gap da vi stengte fredag på 79.35 og åpnet mandag på 79.55, dette har vi lappet igjen nå :slightly_smiling_face:

3 Likes

Utvikler seg mest trolig til en høyre skulder, gitt markedet og ettermiddagen.

Mulig. Men med daily såpass bullish er det bare å handle på dippene imo. Daily higher low blir det garantert. Du angret på at du ikke kjøpte sist dipp, hva tenker du nå da?

1 Like