Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ikke jeg heller…

Nettopp. Er jo under grensa for hva som må opplyses.

Hvordan vet du da at det er satt en short på 50k?

Jeg tror han roter, det lå en salgsordre på ca 50k på 83kr hvis jeg husker riktig.

Endret posten og la inn «jeg antar»

Tenkte ikke over nervene her inne. Beklager.

Sliter med å skjønne hvorfor en 50k salgspost er lik en 50k short?

Hvis man skulle selge 50k så ville man ikke lagt orden synlig. Ved å legge den synlig så kan man være med å skremme prisen nedover igjen.
Det betyr ikke nødvendigvis at noen er short, men kanskje ønsker kursen litt ned/stoppe oppgangen/skremme er min tolkning.

2 Likes

Tror vi må fastslå at en tenkt hypotetisk liten short i seg selv er nok til å skape frykt heromkring enda! :wink: Det er 2 år i nedtrend, PTSD slår ut hos folk. Godeste Glein var på tur å finne hagla mistenker jeg!
Ellers glad kursen får tid å puste litt, forberede seg til neste etappe.

4 Likes

Tenker at stillingen står seg greit her rundt 80 området. Fint å få den avkjølt. Plukket selv her.

50K på 83 er vel skremselspropaganda. Dette skal opp den neste halvannen uken.

1 Like

Ok. Da jeg ikke sitter i høyspenn så skjønte jeg ikke at man må vekte sine ord på en vekt mer innstilt enn vekta til han fyren langs Akerselva en sen fredagskveld.
Jeg skrev fredag hva jeg tenkte, det står i den samme posten.

Les posten til @theroger over her, sa han det for meg.

Er nok en skremmepost, ja

Ellers ndg Stockwolf…

1. Han lyver.
  2. Han tok feil,
  3. Han har satt shorten selv.
  4. Han har selv lånt ut til short
  5. Han sitter ved siden av en som satt en usynlig short,

Eller, det er #rakenews

Det er definitivt et gap fra open. Tok en del under 80 (79.60) og litt over på 80.xx noe :slight_smile:

Jeg vet ikke hva ndg betyr, men takk…!?

ndg er en forkortelse for ‘når det gjelder’

Må forresten medgi at det mye hyggeligere å se papirgevinster komme dalende enn at de fyker av gårde
Må innrømme at jeg tenkte litt på Lugano…

Får vel ta en avsvaling selv.

Edit: Dnb ble seig som sirup under morgendippen…

Ok.
Gå for nr 2, pust dypt, luft hodet, klare tankene, les så resten av posten som jeg skrev fredag, repostet igår, og gjentok idag, angående BB.

Siden du stresser livet av deg, så er BB det samme som Bollinger Bands. Hvis du ser på den, leser posten min igjen, tenker litt til, så blir vi sikkert enige til slutt.

Hvis du sitter med følelsen av at jeg har så stor makt som shorterne, som kan jobbe i skyggene med opp til 250k aksjer, så takker jeg for det, men kan avkrefte med 100% sikkerhet.

Jezez kraist for et høyt nervenivå her inne da…

2 Likes

Haha, ja, vi sitter i helspenn alle mann! Med blå tall er nervene i bedre forfatning enn noen gang.

Men noterer meg at du forsøker å skape et bilde av tingenes tilstand som du gjerne vil slåss mot.

Lykke til!

Sier du BØØØØ nå så tror jeg det er en del som må bytte bleie!:wink:

Men det er vel derfor TA og shorting fungerer, nervene til de som nettopp kjøpte seg inn er i spenn, skal ikke mye til for å skremme de ut nå.

Hehe. Jaja, jeg endret det rimelig kjapt til «jeg antar» da.
Det skal forøvrig være meg som skal ha de høyeste nervene, som har kjøkkenet mitt i spill. Regninga betales mandag.

200.000 omsatt allerede, og en første test av 80 utført. Fint det.

Er det sånn at folk forventer at nå skal aksjen gå bare opp hele veien til 500 og hvis den ikke gjør det må en begynne å skrike og hyle?

9 Likes