Det er nok @Savepig som er volumskeptikeren blant oss, jeg synes volum ser bra ut!
Jeg mener Savepig har sagt noe om at 100k volum pr prosent oppgang er innafor, men mulig jeg husker feil?
I Dag er jeg en happy camper!
Fint, for meg ser det ut som vi alt har hatt test av potensialet for formasjonen ved brudd ned fra høyre skulder ( i går?)
Det inntreffer nå om du vil eller ikke
Alle dagene som forsvinner bak oss (50+ dager) ligger nå under dagens 50 dagers snitt, så for hver dag fremover vi erstatter med en dag over 50 dagers snittet så kommer krysset nærmere.
Jeg tipper Tirsdag 27/11
Blir interessant å se om dagens candle er en LH eller om den fortsetter opp i morgen og danner en høyere høy eller ned og lager en høyere lav. I tilfelle høyere høy (87) blir pennant jeg tror vi kommer til å forme invalidert.
Slik den er tegnet opp nå så skal vi handle i en meget thight range før vi bryter ene eller andre veien.
Synes det er rart at OSE og DAX holder seg såpass godt i dag etter US nærmet seg åpning/åpnet. Slutter de slik, så blir det større sjangs for nedgang for indeks i morgen. Da er det større sjangs for en 10dHS i NANO, alt etter olje og indeksers utvikling. Olja viser lite tegn til å finne noe styrke. Kanskje den er ledende indikator for børsene - og reagerer svakt på bearishe krysninger og formasjoner i indekser?
Fælt så negativ du har blitt. Siste overskrift: Wall Street bounces back as tech shares recover. God middag
Sitte og se på intradag spekulative signaler mens aksjen bryter opp fra to års nedtrend så hardt at den lager golden cross to uker før vi håpte.
Time will show
Hvorfor ser jeg fredag?
Det er også oljerekyl. Opp 4% i skrivende stund. Mye å glede oss til i morgen. Happy Thanksgiving Day🍾
UPDATED Stocks end mostly higher, but notch worst pre-Thanksgiving performance in 7 years
vo vo volatilitiff
Rød lysestake i dag? Ned for å finne støtte?
Volumet tørket plutselig helt opp.
En DT i h.skulder.
Har etablert 5dags fallende trendkanal.
Den toppede den 19. november, så det kan kun blive en 3-4 dages fallende trendkanal.
Det blir litt kjedelig når du spammer ned tråden med en setning pr. innlegg. Fint om du kan samle tankene dine i en post? Så slipper vi å måtte scrolle gjennom 1000 innlegg
Har du tenkt på muligheten til å etablere en ny tråd? “NANO Teknisk Analyse Kort Sikt” eller lignende for analyse på 5 min / kvarter / timesbasis?
Det blir veldig mange innlegg å se gjennom, og de mer langsiktige analysene (på dag/ukesbasis) blir fort borte i mengden, og ting blir veldig uoversiktlig.
Gjelder forøvrig også innlegg om overskrifter i makrobildet. Det er ikke det at det ikke er relevant for teknisk analyse, men at det kanskje heller passer inn i tråder om makro eller småprat. Men dette er jo bare synsing fra min side.
Og tell dager pls1.