Jeg har kommet med saklige innlegg i en teknisk analyse gruppe, og dette er hva du greier å svare med?
“Aksjer stiger mer enn 50% etter solide fundamentale nyheter som sier “on-track” og “full gass mot kommersialisering” - inn mot årets happening (ASH) - og du snakker om konsolidering som noe negativt?
Vi må samle troppene på 80-tallet før vi jukker videre over 100-lappen.”
“Du snakker som om TA lever et liv frikoplet fra det fundamentale.
Slik er det altså ikke.”
“Tar det til meg, OK.
Men, jeg tviler ikke på TA, men leser lite relevant TA i vedkommendes innlegg.
Mest at aksjen harvsteget mye og må ned, så soser han inn med ar Ash blir skuffelse.
Bare rot med TA og fundamentalt.
Cherrypicking for å støtte opp under egne argumenter.”
“Greit å være ærlig.
Ugreit å se bort ifra Golden Cross.”
Det eneste du gjør er å plukke ut en enkelt ting av innleggene mine og angripe de, uten å lese hva jeg skriver så du kan danne deg et bilde. Ta f.eks siste svar; “Ugreit å se bort ifra Golden Cross”. Jeg sier ikke at golden cross er negativt, jeg sier bare at skal du trade etter golden cross, så gir det null hold om du ikke venter på en utflating. Skal legge ved et bilde med daily timeframe samt streker fra A - B så selv du kanskje greier å få inn dette med teskje! Legg også merke til hvor extended vi var da vi fikk bear krysset, og hvor extended vi er nå ved bull krysset. Hva skjedde rett etterpå da?
Tenk så over hva jeg egentlig har sagt i mine innlegg siste uka; Jeg er nøytral etter at vi brøt ut av den negative trenden (bull krysset skjedde i golden cross), frem til vi har konsolidert 6-12 mnd(MA har flatet ut rundt 6-12 mnd), for så å kunne ta ut 100kr (utflatingen er ferdig, og MA 50+200 ligger tett på motstands-punktet som i mine analyser ligger ved 100kr. Det siste du trenger å gjøre så er å legge sammen 2+2, som jeg tror en del folk her inne er i ferd med å gjøre.
Og vennligst gi meg/oss andre noe å jobbe med, eller spar deg for kommentarene dine i teknisk gruppa.