Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

@Nocturne @Savepig

last%20ned%20(2)

4 Likes

Ligger inne med en LH, skal mye til for å lage en HH nå, men jeg tar sidelengs fremfor ned anyday!

5 Likes

image

Tror det trenger litt tid for å avgjøre retning nå. Lavere volum og volatilitet foreslår værvarslinga, den bommer bare litt oftere enn noen som sier det blir i mårra som det var i dag.

Jau. Brudd over 81 ville være bull det, takk computer.

4 Likes

@kaei, du må ha den rareste fetishen jeg noengang har sett :smile:

Related image

Det ble plutselig aktuelt med hvor ca den var? 70,05 er hva jeg finner,m ne vet ikke om du regner fra nedre del av candle, eller breakouts i fra det intradag også. 70,05 var breakout tror jeg, har ikke tall for candle den dagen.
Men det ser ut som trading-range 68-89 har tyngde om dagen. Lurer forsåvidt på om det er globalt press som legges for OPEC møte som er i morgen.

Jeg regner alltid fra wicks (mest praktisk ifht. hvor man setter SL hvis jeg trader) - men du kan godt regne fra bodies. Får litt andre verdier da, og litt thightere nivåer. Jeg tror (merk tror) vi nærmer oss en kortsiktig bunn ja. Stochastics viser at moment på nedsiden er tatt ut, så i beste fall går vi sidelengs og ikke så mye lenger ned enn 68 i denne omgang.

Ny range target foreløpig er 68 mot forrige high på 89, men neste high blir nok lavere først.

1 Like

Da er det bare å selge da. Lenge til det blir noe action i Nano nå

Har du solgt siden du er så negativ? :wink: Fordi det ikke er forventet noe nyheter på kort sikt betyr det jo ikke at aksjen bare skal falle til det kommer noe nytt :joy:

1 Like

bare lytter til dine TA råd;)

Og uten nyheter så faller Nano, det vet jo vi som har fulgt med noen år.

Om vi er nær en sterk støtte, er det ikke slik at det er anbefalt å selge. Brudd ned fra 68 vil anbefale salg teknisk. MACD har avgitt et salgssignal i dag(eller i går?). Men lurer på at trading-teknisk er det mer kjøpsområdet vi har beveget oss i ved bunn i dag?

1 Like

Etablert brudd ned under 68 vil være grisebearish, så enkelt er det.

Close over 73-74 i dag tilsvarende bull.

1 Like

Men må tilstå at jeg solgte 1k aksjer på mandag;)

Close over 73-74 bull? Med close i går på 76.15?! Det er en rar verden vi lever i!

Man måste jamføra. Sjekk XBI og IBB i går, og hva slags candlestick det ga NANO på åpning i dag.

Med det bakteppet blir faktisk 73-74 bull.

2 Likes

Ting må jo bare få gå sin gang litt nå før det går an å tegne noen robuste charts, men bildet er jo helt ok enn så lenge.

Enig. Er vanskelig å spå en bunn så lenge det ikke er noenting som sier det ifht. indikatorer, men sjekk typen candles i går og i dag og sjekk opp mot volum. Kan vi få en dobbelbunn på 70ish?

Håper virkelig Nano kan komme med en godmelding nå som så mange står utenfor :wink:

2 Likes

Hva er støttenivåene ned mot 68 nå?

For meg er 67-68 støttenivået nå.

Er det ingen støtte før 68?
Leter etter en liten inngang etter at jeg solgte hele baggen, men jeg ser jo hvilken vei denne høna sparker.