Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ble treff det :wink:
Hadde man solgt i går på anbefaling så hadde man unngått 4+% fall allerede i dag…

Er vi klare for en Wash-Out eller holder 37?

støtten holder og investtech suger… takk for meg

NANO stanget “eksemplarisk” opp i gammel støtte på 37,5…

2 Likes

Rakettgif

Ganske spennende oppsett på denne nå.

Dip under tidligere low satt i april 2018. Presentasjon av data i morgen og salgsanbefaling fra investech, uten at dette har gitt noe nevneverdig utslag i volum til nedsiden enda.

Targeted Radiopharmaceuticals Summit - Munich, Germany

Jostein Dahle, the CSO in Nordic Nanovector will present results from preclinical studies with 212PB-NNV003, a novel Targeted Alpha Therapy comprising its proprietary CD37-specific antibody (NNV003) coupled with the alpha-particle generating radioisotope lead-212 (212Pb) in models of chronic lymphocytic leukaemia (CLL) and non-Hodgkin lymphoma (NHL) at the Targeted Radiopharmaceuticals Summit.

The presentation will take place at 13th June 09:30-10:00 CEST and is entitled: Targeted alpha therapy with 212Pb-NNV003 for the treatment of CD37 positive B-cell chronic lymphocytic leukaemia (CLL) and non-Hodgkin lymphoma (NHL)

Presentasjonen var vel i dag?

Opps, my bad :joy:

Men fremdeles spennende om den forplikter seg eller reverserer.

Parabolic kom vel etter en nedgang fra 38->12 = -70% Kommer det en fra 120-> 35 = -70% ? :slight_smile: …Ohh grasping…

Tror det skal mer til enn at Jostein forteller om mus og atomer for at denne skal komme i nærheten av parabolsk. Ser ikke det før til senhøsten…

Nei mus og atomer kommer man ikke langt med. Må være meldinger av slaget - recruitment complete - men det kan vi ta i småprat :slight_smile:

1 Like

Det er ikke fullstendig tåpelig resonnement. Vi er, etter mine beregninger, veldig nære parabolic correction. Skal se på fib. nivåene i kveld :smile:

4 Likes

Venter i spenning!!

3 Likes

Kjenner litt prestasjonsangst her nå @tony :smile:

Først av alt. Vi ligger i en etablert nedtrend så ingen kan vel si dette fallet er spesielt sjokkerende.
De som har fulgt med på denne TA tråden en stund har jo sett at flere av oss som liker streker ikke har sett spesielt lyst på ting.

Med det sagt, er det noen lyspunkter å spore?

Det første jeg legger merke til er – hvorfor stoppet vi her i dag? Vel, hvis vi ser til venstre i chartet så ser vi at vi er på et nivå hvor kursen subbet litt rundt (rundt IPO?) før den brøt ned. Så det er noe historikk å spore her.

Morsomt nok, om vi ser fib.nivåene fra low til high (11.50 – 130) så ligger vi på 0.786.
Det er nok ikke tilfeldig. Det er mao. noe støtte både fib.messig og historisk her.

Hva skjer videre? Vel, TA 101 – en asset som er i en fallende trend vil fortsette og falle til trenden snur. Når snur trenden spør du – vel, hadde jeg visst det hadde jeg antagelivis ikke sittet her og skrevet dette… :smile:

Spøk til revolver – på daily ser det ikke helsvart ut. Vi har bullish divergence i RSI (samme som i NAS som jeg også er inne i, den gikk 3.7% i dag) – og stochastics er i ferd med å krysse bullish. MERK, i ferd. Du ønsker å se krysset og at den fortsetter inn i det blå feltet (over 20) for denne indikatoren.

Så summasumarum – på kort sikt tror jeg falltakten vil avta og vi vil gå litt sidelengs, muligens opp, hvis RSI fortsetter å divergere positivt. Men for å snu trenden må vi close over 42 (forrige high) og helst over 45 (emikurs). Vi trenger også langt større volum i aksjen. Pr. nå er det som et lik som fiser. Du tror det lever men som @anon21766851 kjapt vil konkludere; “det er bare litt tarmgass”.

Når volumet kommer, da kan vi begynne å snakke om trendendring.

Hope this helped?

32 Likes

Nå lakk det ut en million tarmgass 10 minutter etter open. Har liket punktert?

Nææh, minnet litt om småsparerpanikk i åpningen.

Ser mer ut som kursen har møtt på en liten motstand rett under 35.

Det relativt kraftige fallet vi har vært vitne til siste ukene tror jeg tiltrekker seg tradere, i tillegg til investorer med ledige kapital ser en mulighet til å snitte ned. Så tror vi snart skal se en reaksjon opp.

1 Like

Regner med at en større investor snart finner ut at, billigere inngang får han ikke.

Jaja, la inn en ordre nå på 34,60
Får vi se hvor mange jeg får… :sweat_smile:

34.12 betyr jo at vi fikk ett gap-fill fra 2/9 2016

edit: WOW, fikk alle!

edit edit: timeschartet skriker litt oversolgt nå.

2 Likes

Ville du gått inn med store penger i et pågående “fire sale?”

Merker jeg er veldig avslappet, selv om %-vis endring blir større jo lengre ned på prisskalaen vi kommer. Avventer å ser litt til, tror vi er headed mot capitulation, spørsmålet er bare om vi får det i dag eller neste uke. Må klargjøre midler. Feriepengene endelig på konto :wink:

1 Like

Bortsett fra oversolgte momentumindikatorer er det absolutt ingenting slik jeg ser det som ikke peker på at også det aller siste gapet i chartet ned til 26-27 skal lukkes.

Hadde det ikke vært for at jeg for lengst har gått bort fra all in nano hadde jeg antagelig begynt å grine i skrivende stund.

Edit:
@Nocturne var ikke 33-34 i og for seg et relevant nivå omtrent da du begynte å kjøpe i nano første gang?