Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Alle børserne er røde og selvsagt også NANO; uheldig dag alt taget i betragtning og shorterne har formentligt brugt det negative sentiment i TRVX til at presse kursen yderligere.

Muligt vi skal ned omkring 20-tallet igen, men for eget vedkommende bliver det med massive støttekøb til følge (alt er relativt, naturligvis, men håber at kunne gøre en forskel). Er ganske sikker på, at den positive stemning vender tilbage.

NANO var ikke den verste i dag og den kan like så godt bounce opp igjen ved første anledning :blush: gjelder din enda @Hocki?

Tok et par tusen ekstra i dag, så får vi se om den holder.

4 Likes

Ja, den gjelder. Positiv divergens mot RSI ble det også, så får vi se hvordan den handles i morgen

1 Like

Akkurat samme her faktisk :slight_smile:

Noen som har sett litt på hvordan vi kan forvente kursen i disse «virus» tider?

2 Likes

Jeg synes ikke sannsynligheten for en tur nedom 22 har blitt mindre akkurat…

Har litt ulike formasjoner og targets. Brudd på bjørneflagget jeg skrev om sist uke var klokkerent. Target for flagget er ca. 21.30.

Brudd på en annen formasjon gir meg target endel under 20 kr, men mtp. volumet som er gått på 22-19.50 kr tror jeg det må noe ekstremt til (tox, utsettelse, etc.) for å knekke dette gulvet.

Akkurat nå er det vel risk off hos mange, mens andre kjøper dippene. Tror forøvrig dette virusgreiene vil blåse over og ser etter kjøp selv ned mot disse nivåene.

1 Like

Spent på om dette mønsteret gjentar seg - nå ser det ut til at ting roer seg og at vi kan få en liten opptur i US i dag og opp hos oss i morgen - men liker ikke parallellene her - til tross for at gappet oppstod pga. en emisjon dengangen.

1 Like

Teknisk fremdeles spennende synes jeg da :slight_smile: Potensiell trekant: opp eller ned 15% ?

Jeg tok to kassetter og satser på opp.

Snart er det dommedag :sunglasses:

Er du Hugoil?

I wish

Homecoming doji star, da snakker vi!

Nå er det tre fond som ligger short her og som alle baserer sin strategi på teknisk analyse. Alle tre ligger short med rundt en gjennomsnittlig dagsomsetning . Hver enkelt av disse vil kunne påvirke kursen betydelig hvis de skal dekke inn disse gjennom kjøp i det åpne markedet. Tror vi kan få en fin rekyl når en av disse bestemmer seg for å dekke inn :slight_smile:

Tenkte det samme…tar «en kassett» var kjent

Hvor mye er en kasset, har ikke hørt det før?

Ble diskutert på chatten tidligere i dag, en kassett er visstnok 1000 aksjer.
En kasse er visstnok 10 000 aksjer. En container er visstnok 100k aksjer.

Suezmax og Panamax ble også diskutert men det var ingen som tradet med så mye… :joy: