Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Sjekk volumet på ukechartet her, det i seg selv skriker at dette ligner bunning.

11 Likes

Ja hvis ikke dette er bull såskjønner jeg ikke no.

1 Like

dog-up

7 Likes

Klarer den opp til og over 28,58?
I så fall ett viktig nivå for å bryte en lang periode uten noen nye høydare (i det lange bildet).

1 Like

Nok en test av motstand.

3 Likes

Textbook korreksjon tilbake, er spent på om den stigende trendkanalen holder (!)

5 Likes

Satser 2.500 stk @ 22,00 jfr. bund af trendkanal men tænker der er risiko for test af 20,00 som næste stop (med 19,80 som vending jfr. det sædvanlige stop loss raid).

edit: ud på 22,50 … afventer 21,90 + dobbel op for re-entry; skal vi se endnu en test?

1 Like

3 Likes

Hode skulder på gang om den kommer ned til trendlinjen og får en bounce opp?

Er ikke umulig. Kommer til å kjøpe på støtten og se an.

Samme; ligger og venter på 21,80 - 21,90 og tænker det er ganske muligt, den bouncer omkring 22,00 uden at aborum får napp :crazy_face:

Regner med du fikk napp? :thinking:

Jeg avventer siden Daily ser ut som den vil konsolidere mer, blir nok bouncer underveis dog.

1 Like

Holder denne så ser det lovende ut.

4 Likes

Jeps, fik i alt 10.000 på hhv 21,8 og 21,9 til tradingpuljen. Tænker den respekterer trenden og vi ser stigende positionering før melding vedr. møde med FDA.

Samler yderligere op i de kommende dage efter salg væsentligt over 23 tidligere.

3 Likes

Jeg vet ikke helt om jeg kan huske når NANO viste styrke på en rød børsdag sist?

Mye å like i dette chartet, spesielt om den tar ut 200 dagers.

5 Likes

Golden cross uti juli en gang hvis det fortsetter sånn?

Farlig bra timing med søknaden det :thinking:

Søknaden?

Jeg synes Nano holder seg veldig bra gitt de siste dagers børsfall. Typisk for aksjen har tidligere vært kraftig korreksjon når den har gått så mye på så kort tid, uten nyheter. Muligens er det en Change of Character som Wyckoff fantastene babler så mye om?

Jeg følger dog med på denne, er bare en teori, ikke korsfest meg…

3 Likes

Dette ser veldig bra ut etter mitt skjønn. Bullflag som brytes med beskjed i dag og som også har target opp mot halsen i en potensiell hode-skulder formasjon.

3 Likes