Vi brøt ut av 100-dagers i sluttauksjonen i dag. Synes for meg har vært en sperre de siste dagene lik det 200 dagers har vært tidligere. Håper på en løft de nærmeste dagene.
Synes det er ganske uavklart. Finner både bullish og bearish teser. De siste dagers handel har helt klart vært bearish, men volum bekrefter ikke. Derfor må vi nok vente på news her før vi får ny retning? (klikk på bildet for å se større bilde).
Ser vel solid ut nå?
cup handle ?
Klarer ikke helt å se den, tegn den gjerne opp!
Alt må inn med teskje!
Jeg spør for jeg tenker de kyndige kan se om det er tilfellet. Jeg ser bare noe som ligner på en kopp og et håndtak, men da ikke heelt etter boka
Jeg så hvordan den åpnet og slo fra meg kjøp. Var rimelig sikker på HOD ville bli satt etter 15 min. Greit salgspress fra toppen. Må nå bare se hvor fallet stopper. På lengre sikt kan det være en C&H. Litt usikker når jeg ser chart på mobilen. Vanskelig å se detaljene. Men morsomt om det er det. Kanskje neste melding kan utløse den?
Jeg tok inngangen på 22.50, synes aksjen ser sterk ut, og den sedvanlige sell-offen vi har sett i NANO på slike meldinger ser ut til å være fraværende. (Med fare for å jingse min egen påstand!)
Hvis NANO får lov til å ende dagen opp 10 - 15 % på en god melding for en gang skyld, tror jeg man kan enes om at momentumet i aksjen endelig har snudd, selv om jeg har påstått at det har vært faktumet siden vi passerte 15-tallet på vei opp igjen i april 2020)
Ingenting skal stoppe Nano
Ser vi 30 i dag?
Tror du er heldig om den closer i pluss slik chartet ser ut nå…
Kikket litt på denne. (log. chart). Kan det være en stor fallende wedge vi er på vei ut av? Da har jo kursen brutt ut og er nå nede og tester bruddet? I tilfelle meget bullish om bruddet blir bekreftet.
Hadde trua på brudd ved siste melding, men snudde da også ved motstand. Det begynner dog å bli trangt og en reaksjon vil komme innen maks et par uker
Er over 50, 100 og 200 dagers i mitt chart, men klarte ikke bryte opp og ut av trekanten…
Merk også at Nano har for vane å tettet slike “news” gaps.
Meget spennende set up her nå, weekly timeframe. Avgjøres denne eller neste uke.
Brudd ned og under 20 kr eller over 24 kr?
Spennende - går riktig vei så langt da